ELQ-hypotheken

  • Plinius

    lijkt mij veel op het DSB verhaal?

  • g

    neem aub contact met me op,

  • Leirissa en Jimmy

    Hoi

    Ik snap niet dat dit mag gebeuren hier in nederland. Maar ELQ beloof dingen die ze zelf nu niet eens na kunnen komen.

    Je kan niet eens oversluiten na anderen hyptheekbank want dat kost je de kop.Wij konden moeilijk hypotheek afsluiten omdat me man net zzp-er was geworden.Wij konden wel 1 afsluiten met opslag van 1.5% erop omdat die net was begonnen. En me man heb nu 2 jaar cijfers van ze bedrijf. En hij heb na de tussen persoon gebeld die toen thuis is geweest van ELQ.Of 1.5 % van opslag voor zelfstandiger eraf kon.. Die vertelden dat ELQ over de kop was, dus dat dat niet meer kon. Dus wij blijven met een hele hoge hypotheek zitten. Dit kan je toch niet je hele leven blijven betalen. Als ik alles hier lees hoe ELQ met mensen omgaat. Dat doe je nog niet eens met dieren. Deze mensen moeten gestopt worden. Laten we met ze allen er wat tegen gaan doen.

    Vriendelijke groeten Leirissa

  • Petra en Tinus

    Ook wij hebben een hypotheek van elq sinds Januari 2008 niet vanwege een BKR maar omdat mijn man in de ziektewet zat.Ondertussen zit mijn man in de wia en heeft nog een lagere uitkering zodat de hypotheek voor ons bijna niet meer te betalen is.Misschien een oplossing voor mensen die nog een redelijk inkomen hebben. Je kan je grond verkopen van het huis en dat inlossen bij een nieuwe hypotheek. De nieuwe crisishypotheek.

  • peter

    Beste Petra en Tinus

    Welke hypotheek verstrekker heeft de nieuwe “crisishypotheek”waarbij je de grond kan verkopen?

    groet Peter

  • Petra en Tinus

    Beste Peter

    Voor deze hypotheek moet je zijn bij: Neuman Financiele Diensten

    Franz Leharlaan 111

    2102 GL Heemstede

    tel nr 023-5287915

    fj@neumandiensten.nl

    Wij zijn hier zelf ook mee bezig, weten alleen niet of het lukt omdat wij een vrij laag inkomen hebben en vanwege de boete van ELQ.

    Succes je kan het wellicht proberen.

    Petra en Tinus

  • Renata

    Nee het kan niet zomaar. De deurwaarders papieren zijn niet rechtsgeldig. Ik ben gister naar een advocaat geweest en wat schets mij verbazing er is nooit een vonnis uitgesproken zij hadden dit nooit mogen doen zij hebben het in naam van de Notaris gedaan, maar het moet in naam van de rechtbank zijn dit vind je niet terug op de deurwaarders papieren. De advocaat gaat het nietig verklaren. Wat elq van je wil is dat je mee betaald aan hun schulden. Let op en pas op het zijn boeven.

  • Renata

    Wat ik nu probeer is elqers bij elkaar te krijgen neem svp contact met mij op goddes1971@hotmail.com

  • Renata

    Barry ik wil graag contact met je opnemen maar ik heb geen nummer van je hier is mijn nummer 06 10 28 29 30

  • Renata

    Bel me 06 10 28 29 30