ELQ-hypotheken

  • yolande

    sandra Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo allemaal

    >

    > ben bezig met een antal mensen om via de advokaat

    > stappen te ondernemen tegen elq.

    >

    > INTERESSE!!!

    >

    > BEL OF MAIL ME

    >

    > SANDRA 0619087111

    > a.vanwerde@hotmail,com

  • c.m. noordhof

    ja, inderdaad wanhopig wat gaan we eraan doen

    margot

  • Cindy

    Goedemorgen,

    kan je misschien kontakt met mij opnemen via mijn email.

    Ik ben nl.al een tijd bezig via een advocaat, maar die durft ze geen proces aan te doen, misschien kan ik dit via jou advocaat.

  • laanen

    OPROEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ZOUDEN MENSEN MET EEN RESTSCHULD CONTACT MET MIJ OP WILLEN NEMEN!!!

    MR HULLEMAN EN DRH SIGMOND HEBBEN EEN ACTIEGROEP OPGERICHT .STOP DE RESTSCHULD.

    INMIDDELS HEBBEN ER AL HONDERDEN MENSEN ZICH AANGEMELD NA EEN RADIOUITZENDING VAN 7 OKTOBER 2012.

    VOOR MEER INFO KUNT U MIJ BELLEN.

    MET VRIENDELIJKE GROET

    P LAANEN

    06 26535624

  • perry

    oproep

    ik heb van de week een bericht op deze site gezet waarin ik om mensen vroeg zich te voegen bij mr. hulleman jurist

    hij is bezig met stop de restschuld en heeft inmiddels honderden gedupeerde

    ik heb alleen het nr verkeerd gemeld het is 06 26535623

    sorry voor dit ongemak.

    ik hoop iets van u te horen

    groeten perry

    0623535623

  • Erik

    Beste Sandra,

    Na paar slapeloze nachten dacht laat ik even gaan googelen over ELQ. Schrijf namens mijn moeder ..Ja ook wij hebben last van ELQ hypotheken. Mijn moeder is weduwnaar geworden en ze heeft een hotel en tijd ,door de crisis in de hotel branche lopen wij drie maanden achter en krijgen we ineens een brief van een deurwaarder ,aankomende woensdag komt de deurwaarder langs op alles te zien.Wij hebben bij hen op tijd aangekaart dat wij binnen korte tijd onze hypotheek niet meer kunnen betalen vanwege de crisis, en als zelfstandige ondernemer (geen aow heeft mijn moeder) is dit haar inkomen,hier wonen zij en verder niks. Wij als familie hebben geld gespaard en mijn moeder naar familie in Amerika gestuurd want dit breek haar op,we hadden haar bijna kunnen begraven door de stress van ELQ en de crisis dat wij als familie geen keus hebben.In mijn ogen voel ik beetje gedupeerde door ELQ. Persoonlijk einde raad ik…ben streke persoon ,jaren beroeps militair geweest maar dit trek ik niet meer..de neiging om op te geven is er ergens vandaar dat ik naar u schrijf en zag al de verhalen over ELQ .

    En alleen al deze woorden van u " gedupeerden kunnen met mij contact opnemen.

    we zijn met een antal gedupeerde bezig ELQ voor de rechter te dagen. " dacht je weet maar nooit .

    Nou tot horens ,

    Met vriendelijke groeten,

    Erik

  • Pat

    Beste Leonoor

    Wij willen toch erg graag stappen gaan ondernemen en willen meer mensen mobiliseren.

    Heb dit al eerder geprobeerd maar kreeg nooit reactie via deze site.

    Wij willen graag in contact komen met mensen die deze problemen en arrogante houding van ELQ ook ondervinden om dit nu eens en voor altijd aan te pakken!

    Please mensen ,samen sta je sterk!

  • Stichting Restschuld eerlijk delen

    L.S.

    Wij lezen hier heel erg veel ellende, door de ELQ bank. Wij zijn mr, S.P.X. Hulleman en dhr. N.M.H.Sigmond en wij hebben www.stopderestschuld.nl opgericht. Hier gaan wij op de bres voor iedereen die met een restschuld te kampen krijgt door al het gedrag van hypotheekverstrekkers, waaronder ELQ.

    Wij zijn in de fase dat wij de banken allemaal een paar kansen geven om te schikken/ kwijt te schelden. Doen zij dat niet, dan volgt de eerste dagvaarding.

    Individueel is het kwaad kersen eten met de banken. Maar als wij een grote Stichting hebben dan kunnen ze vanzelf niet meer om ons heen. Wij hebben hier al zeer veel dossiers binnen.

    Leest u alstublieft onze site, en meld u aan. Mocht u vragen hebben dan zijn wij persoonlijk bereikbaar op 06 3910 6084.

    Graag vernemen wij van u en gaan wij voor u deze bank aanpakken. Zojuist spraken wij dhr. Meeuwisse van de ELQ, en hij geeft nadrukkelijk aan ,ons niet te willen ontvangen. Wij zijn benieuwd wat een rechter daar van vindt, dat de ELQ bank niet bereid is een serieuze partij als de onze die een maatschappelijk belang verdedigt, niet persoonlijk te woord te staan.

    Met vriendelijke groeten, hopende u in grote getale te mogen spreken,

    Sven-Ake Hulleman en Niels Sigmond

    Stichting Restschuld Eerlijk Delen.

  • Stichting RED

    Beste Sandra,

    ken jij het initiatief www.stopderestschuld.nl ?

    wij zijn met een grote procedure bezig, o.a. tegen ELQ,

    met vr.gr.

    Sven-Ake Hulleman

    voorzitter Stichting RED

  • debbie