Particulier geld lenen

  • Peter vervoort

    Het is mij gelukt via een particuliere organisatie. Kijk maar op www.pfia.nl

    succes

    Peter

  • ronn

    wie heeft er al geleend via roger simawe? wat zijn je ervaringen? ik wil graag lenen via hem maar wil wel graag wat meer weten. vertel me aub je

    ervaringen?

  • ronn

    hallo wie heeft er al geleend via ronn simawe? vertel me aub je ervaringen? wou graag wat meer willen weten voor ik ga lenen.

    mvg

  • ronn

    is je dit nog gelukt om te lenen en zoja via een particulier? ik ben zelf ook op zoek naar iemand die mij kan helpen ook ivm huis.

    zou graag van jou je ervaring willen horen en mag ik vragen via wie je misschien hebt kunnen lenen?

  • Maxime

    Ik ben op zoek naar enkele particulieren of ondernemers die willen mee- of voorfinancieren / investeren in artiesten die ik vertegenwoordig.

    (bekend en onbekend). Naast het eventuele geldelijke gewin moet U het voornamelijk leuk vinden deel uit te maken van het team van de artiest.

    Alles op schrift en gegarandeerde terugbetaling (met vergoeding).

    U stapt in vanaf 2000,00 / 2500,00 EUR. Terugbetaling maandelijks (na 1 maand) in vaste termijnen en bedragen (c.a. 200 per maand).

    Van het geld laten wij muziekproducties, videoclips etc etc maken. De artiesten hebben allemaal regelmatig optredens zodat het geld makkelijk kan worden terugverdiend.

    De vergoeding voor U kan zijn: financieel of in de vorm van 1 (of meerdere) optreden(s) indien gewenst.

    Ik kijk uit naar Uw reacties

    Maxime

    Alleen serieuze reacties, geen aanbiedingen waarbij eerst zelf ingelegd moet worden en geen buitenlandse “krediet” aanbieders a.u.b.

  • bella

    Dag.

    Wilde graag weten of pfia echt een bestaand bedrijf is en je de lening ook echt krikgt.

    Ik vertrouw t niet helemaal eerlijk gezegd omdat je 300 kosten moet betalen die taxeur maakt.

    Hoe heb jij dit ervaren.

    Ben al eerder belazerd vandaar.

    Groetjes

  • marco

    ik ben met SPOED op zoek naar iemand die mij en gezin wil helpen om €5500- wil en kan lenen tegen veilige voorwaarden en afspraken.

    wil graag bij particulier en zonder bkr toetsing en hoge rente.

    wie wil contact met mij opnemen om ons meer lucht te geven?!.

    mailen naar busschermj@ziggo.nl

  • Jan

    wie kan mij helpen aan een lening van 2000 euro

  • Pastor Daniel Johnson

    Hallo,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis, auto lening, studenten lening, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. .. Of ben je al geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer reasons.You liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Interesse? Neem contact met ons om de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur te behandelen. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

    toepassing Details

    naam:

    Geboortedatum:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    Bijvoorbeeld:

    plaats

    Status:

    postcode:

    land:

    telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Bedrag van de lening:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen.

    Zo snel mogelijk terug naar mij met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van u te horen.

    Bedankt en God zegene u,

    Pastor Daniel Johnson

  • Particulier geld lenen

    Je komt al vrij eenvoudig aan een particuliere geldlening op het internet. Er is een forum waar ik een geldverstrekker heb gevonden. Voor particulier geld lenen ga je naar de ontmoetingsplek en plaats je een gratis advertentie. De BKR toetsing hangt af van jezelf, met of zonder BKR.