Particulier geld lenen

  • Roger Sinawe

    Bent u geïnteresseerd in het verkrijgen van een lening? Mijn naam is Roger Sinawe en ik bied leningen aan bedrijven en particulieren met een rente van 3%. Wij bieden verschillende soorten leningen met inbegrip van corporate leningen, internationale projectfinanciering, Home herfinancieren leningen, Business opstarten leningen, hypothecaire leningen en meer. contact met ons op 247creditunion@gmail.com

  • Rogerr Sinawe

    Bent u geïnteresseerd in het verkrijgen van een lening? Mijn naam is Roger Sinawe en ik bied leningen aan bedrijven en particulieren met een rente van 3%. Wij bieden verschillende soorten leningen met inbegrip van corporate leningen, internationale projectfinanciering, Home herfinancieren leningen, Business opstarten leningen, hypothecaire leningen en meer. contact met ons op 247creditunion@gmail.com

  • diana werensteijn

    goede dag

    ik zou graag 25000 euro willen lenen

    om mijn oude leningen ermee afte betalen en er moet nog zoveel in huis gebeuren

    mijn bedoeling is dan om dit te doen en dan heb ik ook alles bij een iemand lopen

    mijn maand inkomen is 1130 euro loon 477 euro allimentatie 108 euro een ouder korting 222 euro huursubsidie 143 euro kind gebonden budget en 70 euro zorgtoeslag ik totaal 2150 euro

    ik wil geen bedrag vooruit storten dat heb ik wel eens gedaan en nooit mijn geld gehad

    hoop dat u mij verder kan helpen

    alvast vriendelijk dank diana werensteijn

  • Vilseledd

    Nee, ook vreemd, dat je moet betalen om geld te lenen. Ik zou dan tegen zo'n aanbieder zeggen: “Brengt u dat dan in mindering op het te lenen bedrag.” Maar los daarvan: bega je niet de fout van je leven om zoveel te gaan lenen en dan ook nog om ‘dingen in huis te doen’. Schulden omzetten in één schuld kan verstandig zijn, maar ga niet met louche aanbieders in zee, die het internet afstruinen naar slachtoffers. Ga naar je gemeente.

  • BEP

    kijk eens HIER

  • sylvia

    hallo

    ik zoek een bedrag van 2000 euro daar ik november een ander huis gaat krijgen

    wij hebben in de schulsanering gezeten maar zijn er in november 2009 uigekomen en hebben een schone lei gekregen.

    toch krijg ik nergens een lening en heb er ook een hekel aan om weer te moeten gaan lenen omdat ik er nare ervaringen mee heb gehad.

    maar zie geen andere mogelijkheid om zo aan een lening te kunnen komen ook wil,ik niet met instantie,s in contact komen die een geld bedrag aan je gaan vragen om voor je te kunnen gaan werken.wij kunnen max 100 euro in de maand aflossen

    hopend op een positief bericht van iemand die ons kan helpen

  • Zoeff.

    bedankt bep!

  • barbara

    Wij zoeken voor de studie van onze zoon in de US een lening voor zijn collegegeld en verblijf van ongeveer 15.000 euro. Hebben bijzonder goede salarissen (arts en leraar) maar coderingen uit het verleden. Het is met spoed aangezien de aangevraagde beurzen en stufi op zich laten wachten en hij in september al moet beginnen. Geen aanbetaling en alleen serieuze reacties vi de mail. Kunnen snel en goed afbetalen

  • state street loans

    mijajlovic Gordana Wrote:

    ————————————————– —–

    > Can I borrow money from you, I gebb uitkiring

    > But no debts, I am interested for my father he is

    > Ill 4000th i will you pay per basket 200th one

    > Exstra if you need any help me my number is

    > 0684949864

    Neem contact met ons op loandesk_statestreet9@live.co.uk en krijg uw lening in minder dan 48 uur bij een rente van 5%.

  • STATE STREET FINANCES

    Neem contact met ons op loandesk_statestreet9@live.co.uk en krijg uw lening in minder dan 48 uur bij een rente van 5%.