Particulier geld lenen

  • Spoed lening nodig

    Ik ben met spoed op zoek naar een lening van €1000,- die binnen 2 weken terug betaald kan worden.

    Of een lening van €10.000,- met een looptijd van 5 jaar a €200,- - €250,- per maand.

    Het liefst zonder BKR en ik betaal niks vooruit!

    Wie o wie kan mij helpen??

  • Huppertz

    Geachte dame, heer,

    Graag zou ik euro 1000,= willen lenen van een betrouwbare persoon. Ik zou de lening in 10 termijnen ad euro 100,= per temijn=maand terug willen betalen.

    Graag een spoedige reactie en bij voorbaat dank !

    Met vriendelijke groeten,

    Dhr. Huppertz

  • Huppertz

    Geachte dame, heer,

    Graag zou ik in contact willen komen met de heer of mevrouw die bekend is bij de berichten van particulieren leningen als ALLER-BESTE@HOTMAIL.COM !

    Zou u mij eem lening ad euro 1000,- kunnen lenen ?

    Graag een spoedige reactie.

    Bij voorbaat dank.

    Dhr. Huppertz

  • Particulier geld lenen

    Ik heb al eerder gekeken naar particulier geld lenen maar ik vind nooit een geldverstrekker die mij kan helpen. Wat is het probleem vraag ik mezelf dan telkens af? Vaak vragen ze waarom ik een BKR codering heb gekregen en hoezo ik zonder BKR toetsing wil lenen (nou dat lijkt me duidelijk toch?). Telkens moet ik uitleggen dat het komt omdat ik een BKR codering heb, die ik heb gekregen toen ik 3 maanden te laat was met betalen van mijn telefoonrekening.

  • roland

    Goedendag,

    Ik ben met heel veel spoed op zoek naar een eerlijke lening van 2750.

    Ik heb vanwege studieschulden een negatieve bkr dus vandaar via deze weg.

    Ik kan het bedrag in totaal na 2 maanden weer terug betalen incl. rente.

    Ik doe niet aan vooruitbetaling aangezien ik een lening aanvraag ivm tekort aan geld.

    Ik stel daarom ook graag een contract op.

    Reageer svp snel, het liefst vanavond nog!!

    Mvg

    Roland

  • yan

    Hallo,

    Ik ben met spoed op zoek naar een lening van 2000 - 2500 euro. Wie o wie kan mij helpen aub? Ben mijn baan kwijt geraakt, waardoor ik mijn rekeningen niet meer kon betalen. Ik heb inmiddels een nieuwe baan, maar moet toch achterstallige rekeningen betalen. Wie kan mij helpen aub?? Ben radeloos. alvast bedankt,

    groet,

    yan

  • Ricardo

    Wie kan mij helpen met een lening van 10.000

    ben bereidt om 15.000 terug te betalen elke maand aflossen

    heb een baan kan elke maand aflossen.

    Gelieve serieuze reacties

  • misterp

    Wie kan mij 30000 euro lenen? Ik kan 500 euro per maand terugbetalen.

  • James

    Beste mensen,

    Wie o wie kan mij helpen aan lening van 2000 euro. Ik heb dit door omstandigheden snel nodig. Ik kan het geld in maximaal 8 termijnen terug betalen. Graag alleen serieuze reacties aub.

    Alvast heel hartelijk dank.

    James

  • Peter vervoort

    Ik heb bij een particuliere organisatie geld kunnen lenen! Ze helpen niet iedereen, maar je kunt het proberen!

    www.pfia.nl op die website staat meer uitleg.

    succes

    Peter