ELQ-hypotheken

• Danielle

Hallo Allemaal.

Als er een samen span is wil ik mij ook graag aanmelden.

Ik zit ook in de problemen met elq hypotheken.

Ook ik ben er ingeluisd door mijn tussen persoon.Ik heb het 2 jaar kunnen volhouden om een rente van 9,8 % te betalen.

Maar zit nu al 3 maanden thuis omdat ik mezelf over de kop heb gewerkt.

Mijn bedrijf is failliet.En mijn dochter en ik zijn door een hel gegaan. Ik ben helemaal op.

Ook ik heb nu een achterstand van 3 maanden.kan iemand mij advies geven?

Heb echt alles geprobeerd hulp in te schakelen,maar overal gaan de deuren dicht.

Graag Reactie.

Danielle

• Berno

Allemaal identiek, onze problemen. Bij mij hebben ze executoriaal verkocht. Veel pressie, dreigen enz. Nooit iets ontvangen, foutieve info, beschuldigingen, alles heb ik met ze meegemaakt, een uiterst uniek dossier, inmiddels. Wat ik inmiddels weet, is dat ze het principe van woekerpolis hebben gebruikt, tesamen met onverantwoorde kredietverstrekking t.a.v de daarvoor geldende regelgeving. Ik pleit er voor om gezamenlijk een front te vormen en een advocaat in te schakelen. Immers, zij zijn zeker zo fout als de DSB methodieken. Inmiddels gaan ze vrolijk door met geldverdienen! Kunnen we eens een poll opstarten m.b.t geinteresseerde deelnemers voor een gezamenlijke aanpak? Ik voel mij nog steeds belazerd!

MvG

Berno.

• Daphne

Hallo allemaal

Wij hebben ook problemen met ELQ. De onbeschofte houding van de medewerkers daar. Wij hebben nl een 4 wekelijks salaris en daardoor een verloop in de storting van het geld.Tevens bij onze bank kunnen wij niet rood staan en hebben dus als het salaris nog niet gestort is kunnen ze niet de hypo afschrijven. dit is hoog uit 2 weken dat ze later hun geld krijgen.Hier zijn ze van op de hoogte en hebben dit niet 1 keer uitgelegd maar iedere maand leggen we het weer uit.

Maar nu kregen wij een email binnen van ELQ en begonnen op een zeer denigrerende manier tegen ons te praten en vinger wijzend naar ons van hoe halen wij het in onze hooft om ff een weekje er tussen uit te gaan als onze hypo nog niet betaalt is…en ze zullen wel ff contact opnemen met mijn partners werkgever en weet ik wat allemaal nog meer.

Dat wij niet netjes zijn met OP TIJD betalen klopt maar we lopen geen maanden achter maar 2 weken met wat later betalen. En zulke dreigementen ben ik niet bepaalt van gediend.

We zijn in 2007 er vol goed vertrouwen op basis van het advies van onze “adviseur” er in gestapt. Tevens hebben zij dit gedaan op 1,5 salaris maar na nu lezen blijkt dat dat niet mag. En ja je gaat pas lezen als je in de probs komt niet echt handig nee maar je vertrouwd ook op de ervaring van de adviseur.

Gelukkig zijn we bezig met iemand anders om hem over te sluiten en de 1% boete die we moeten betalen maar voor lief te nemen.Hoop dat het lukt wat ik ben die ******* van ELQ goed zat.

• P.Pijlman

Beste Allen

Ook wij ondervinden deze praktijken en ook wij hebben de stukken gelezen van de AFM.

Het wort nu tijd om iets te gaan doen en wel snel! Dus zijn er mensen die samen willen kijken naar actie en het vormen van een groep???

Mail me dan op elqklachten@gmail.com en gaan we kijken wat we kunnen?

Groet Patrick

• Arning

Berno Schreef:

——————————————————-

> Allemaal identiek, onze problemen. Bij mij hebben

> ze executoriaal verkocht. Veel pressie, dreigen

> enz. Nooit iets ontvangen, foutieve info,

> beschuldigingen, alles heb ik met ze meegemaakt,

> een uiterst uniek dossier, inmiddels. Wat ik

> inmiddels weet, is dat ze het principe van

> woekerpolis hebben gebruikt, tesamen met

> onverantwoorde kredietverstrekking t.a.v de

> daarvoor geldende regelgeving. Ik pleit er voor om

> gezamenlijk een front te vormen en een advocaat in

> te schakelen. Immers, zij zijn zeker zo fout als

> de DSB methodieken. Inmiddels gaan ze vrolijk door

> met geldverdienen! Kunnen we eens een poll

> opstarten m.b.t geinteresseerde deelnemers voor

> een gezamenlijke aanpak? Ik voel mij nog steeds

> belazerd!

>

> MvG

> Berno.

Wat een vreemd verhaal, dat er nooit iets zou zijn ontvangen….. 8-) Er zal toch op z'n minst eerder contact met ze zijn geweest, voordat ze gingen veilen??

Een hypotheekverstrekker gaat niet “zomaar” executoriaal verkopen…..

Arning

• birgit

Zijn er nog steeds mensen met problemen bij ELQ ?

• birgit

Heb met ex vriend een hypotheek,ben daar al 5 jaar weg en heb geen eigendom op het huis.

nu probeer ik ervan af te komen,en elq werkt absoluut niet mee,ze bekken je gewoon af.

Er is een achterstand van 238 e en daar doen ze zeker iets mee!!

Mijn ex krijgt de hypotheek niet op zijn naam alleen,hij heeft veel overwaarde,en altijd alleen de hypotheek betaald,moet geen probleem zijn.

Ze willen er niet in mee.

heeft iemand ervaring hiermee?

• Trudie

Ik ben bezig met een juridisch onderzoek naar de volmacht tot verkoop van de wonig die ELQ door zijn cliënten laat tekenen.

Zijn er mensen die mij kunnen informeren hoe ELQ in dit traject te werk gaat? Okk mensen die zo'n volmacht getekend hebben zou ik graag reactie van ontvangen.

• Trudie

Ik ben bezig met een juridisch onderzoek naar de volmacht tot verkoop van de wonig die ELQ door zijn cliënten laat tekenen.

Zijn er mensen die mij kunnen informeren hoe ELQ in dit traject te werk gaat? Ook mensen die zo'n volmacht getekend hebben zou ik graag reactie van ontvangen.

• Trudie

Zijn er mensen die mij kunnen informeren hoe ELQ in dit traject te werk gaat? Ook mensen die zo'n volmacht getekend hebben zou ik graag reactie van ontvangen.