ELQ-hypotheken

• anita

Ga naar een advocaat en vraagt eerst een vrijblijvend gratis gesprek aan. (vraagt het wel gelijk als je contact zoekt met een advocaat, anders kunnen ze je een verrassingsfactuur sturen en daar zitten jullie niet op te wachten). Laat hem de papieren, die hebt ondertekent zijn lezen en probeert dan te kijken wat je dan moet doen.

Als je nog meer wilt weten stuur me een mail via versteeg2008@hotmail.com

Ik heb ook met advocaten ervaring mee.

• anita

Plinius Schreef:

——————————————————-

> Hebben jullie je nu al gezamelijk verenigd???

Willen jullie allemaal reageren op versteeg2008@hotmail.com

Dan kan we met ze alle het mailverkeer verzamelen en dan tot actie komen

Dit kan tocht niet in Nederland. Elkaar laten stikken door een gezamelijke probleem.

• Anita

Shar Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik wilde slechts zeggen dat ik het ontzettend

> waardeer dat mensen misbruik gemaakt hebben van

> het feit dat ik mijn emailadres hier geschreven

> had. Erg fijn dat mensen mij toegevoegd hebben en

> het enige waar men over kan spreken SEX is….daar

> zat ik echt op te wachten! Ben eindelijk vervuld

> met zaligheid, mensen vriendelijk bedankt dat

> sommigen van jullie zo aardig zijn!

>

>

> Met zeer hartelijke groeten,

>

> Shar!

Dit is nu typische Nederlands. Sorry maar Nederland is mij vaderland niet, die ben ik verloren. Dit is met een woord te zeggen belachelijk.

Shar, Ik begrijp je wel. Laat ze maar ouwe hoeren. De mensen snappen niet jouw niveau, waar jij in zit. En dat zullen ook niet doen.

• jan

Hoi Anita,

Laat maar wat van je horen, ik zit niet in dproblemen met mijn Hypotheek van Elq maar wil graag mijn verhaal kwijt en de gedupeerde graag bij staan, ik heb nog 6 maanden te gaan met mijn vaste rente bij Elq, probeer nu weer gewoon bij een bank onder te brengen.

succes

• Jaco

Heb je een ELQ Hypotheek of werk je bij Elq ook zo kortzichtig ze worden niet voor niks door AFM op de vingers getikt.

• Danielle

ook ik heb problemen met elq.Ik ben er met mooie erhalen in geluisd door een tussen persoon.

Ik ben een allenstande moeder en heb al 2 jaar zien te overbruggen om elke maand een rente van maarliefst 1669 op te hoesten maar ons leven is een hel geworden hierdoor.

Heb mijn bedrijf moeten beiindigen doordat deze niet meer levensvatbaar is vanwege hoge maandlasten.

Nu hebben we niets meer we staan zo op straat.

• Angela

Hallo

ik hoorde vandaag van mijn adviseur dat elq hypotheken is overgenomen

weet iemand door wie …aangezien 15 oktober me 3 jarige rente afloopt…

weet ook iemand wanneer je daar bericht over krijgt..

aangezien je max een maand voor tijd een ander hypo moet hebben geregeld en elq op moet zeggen…

alvast thnx

• chantal

ja, ik weet waar je het over hebt, wij hebben nu ook advocaar ingeschakeld en zij heet Jaenine Bouwman van BTW advocaten te s'Gravenzande.

zij kan je zeker helpen, ze kunnen echt je huis niet verkopen hoor, ik loop zelf al 3 maanden achter. inmiddels hebben ze de deurwaarder op me afgestuurd maar ik heb daarom ook hulp gevraagd bij de advocaat. Mag ik vragen wat je nu dan betaalt is dat meer dan toen je rentevast had?

• Jochem

Indien hier mensen zijn die in bezit zijn van een woning gelegen in de gemeente Den Haag en een alternatief zoeken voor het oversluiten van een ELQ-hypotheek zouden eens moeten informeren bij de afdeling Onroerend Goed Financieringen van de Gemeentelijke Krediet Den Haag of zij iets voor jullie kunnen betekenen. Deze afdeling is te bereiken onder nummer 070 - 3847.290. Succes.

• Erik

Kloppen deze verhalen wel,t wordt allemaal uit zijn verband gerukt volgens mij …