hallo elq slachtoffers
wat een ellende allemaal het is niet alleen de hypotheek waar je problemen mee krijgt ,maar ook de rest van je rekeningen kun je niet meer betalen
wij hebben in 2006 een hypotheek bij elq gekregen na een jaar wacten overigens,
ik ben gelukkig van deze hypotheek af door mijn mans werkgever in handen te hebben genomen en het hele verhaal eeerlijk verteld te hebben zitten wij nu bij de bank waar mijn mans werkgever ook bankierd en die eisten van ons dat het hypotheekbedrag maandelijks rechtstreeks van het loon naar de bank gestort word en dat loopt prima
wij hebben onze hypotheek afgekocht bij elq want diew hadden ook wel door als ze hier niet mee accoord zouden gaan en ons huis per executie verkocht werd dat ze veel minder poen over zouden houden,
ik vind overegens dat niet alleen elq gestraft moet worden maar zeker ook de tussenpersonen die jullie met elq in contact hebben gebracht,wat die weten al dat dit nooit kan en mag ,het eerste jaar valt alles nog wel op te brengen doordat je van de balasting maandelijks geld terug krijgt maar het jaar daarna begint de ellende rente verhoogingen en dan nog eens hoe de menssen van elq je te woord staan schandaalig gewoon je bent net een hond.
mensen teken niks ga op tijd naar een goede advocaat en benader je werkgever.
ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in deze moeilijke tijd,als ik erover praat kan ik wel alweer in de stress raken ook al is het bij ons gelukkig opgelost het is nog niet uit mijn hoofd en mensen als het wel zover komt dat je huis getaxeerd moet worden zorg zelf voor een goede taxateur want die van elq taxeertr je huis wel 30.000 euro lager en ook daar valt niet over te praten.
sterkte mensen