Regeert iedereen dat mijn naam Kojonka Moe is en ik kom uit Nederland Ik heb gehoord dat mensen getuigen over dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman en dit is mijn eerste aanvraag voor een lening online Ik was bang om een online lening aan te vragen vanwege de zwendel die ik zie op het internet maar nadat ik zoveel getuigenissen had gelezen over dit bedrijf, besloot ik het eens te proberen en een lening aan te vragen bij dit bedrijf, genaamd Patricia Kingsman, leningbedrijf, ik had geld nodig en ik had een lening van 120.000,00 euro nodig. Dus solliciteerde ik en kreeg ik te horen wat ik moest doen. Ik was bang, maar ik gaf het bedrijf de kans om me te helpen en ze verzekerden me dat ik in minder dan 8 uur tijd mijn lening op mijn rekening zou ontvangen. Ik heb nooit geloofd maar ik wachtte in minder dan 8 uur tijd kreeg ik een telefoontje van mijn bank dat een bedrag van 120.000,00 Euro werd bijgeschreven op mijn account en onmiddellijk belde mijn bank mij ik heb contact opgenomen met het bedrijf en laat hen weten dat ik mijn heb ontvangen lening en vandaag ben ik blij. Dus als je mijn bericht tegenkomt en je leest het en je hebt een legitieme lening nodig van dit bedrijf en wees gerust, dat je blij zult zijn met dit bedrijf. Ik geloof dat dit bedrijf door God is gestuurd en ik bid dat ze het laatst zullen blijven helpen. . Neem contact op met dit bedrijf via e-mailadres patriciakingsman.loans2016@gmail.com