lening gezocht

• J

Allemaal oplichters!!!!!

• Patricia

Hallo meneer en mevrouw. Wij bieden een financieringsaanbod voor al uw projecten. Wij zijn een Frans particulier bedrijf en een solide partner die de financieringsbehoeften van uw bedrijf of uw persoonlijke projecten dekt. ​​Wij bieden u een uniek financieringsaanbod en bieden u een ruime keuze aan investerings- of leningoplossingen tot tien miljoen euro (10.000.000 euro). Wij bieden leningen aan particulieren van * Bouw / koop een huis * Kredietaflossing * Autolening * Zwarte lijst * Financiën * Hypotheeklening * Investeringskrediet * Schuldsanering * Kredietlijn * Tweede hypotheek * Persoonlijke lening Ik heb u toegevoegd, net als iedereen, om te zeggen dat onze instelling leningen aanbiedt van 5.000 tot 500.000 euro met een rentepercentage van 2% met een terugbetalingstermijn van maximaal 35 jaar, onderhandelbaar in alle landen van de wereld, als u geïnteresseerd bent (of als vrienden en familie), neem dan contact op met dit e-mailadres. E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

• Patricia

Goedemorgen iedereen, mijn naam is Sara en ik kom uit België. Ik heb zojuist mijn kerstlening ontvangen van dit bedrijf: Patricia Kingsman. Ze is betrouwbaar en heeft 5 van mijn vrienden geholpen. Ik heb besloten haar e-mailadres online te delen. Dus als u dringend een lening nodig hebt, welke vorm van lening dan ook, neem dan nu contact op met dit bedrijf. Hun service is snel en binnen 8 uur ontvangt u uw lening. Dat was het uur dat ik nodig had om mijn lening te ontvangen: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

• Patricia

Dag iedereen

Mijn naam is Kristof Ryken, ik kom uit België en ik woon in de stad Antwerpen. Ik heb online naar een lening gezocht en het enige wat ik krijg zijn oplichters, maar ik vond dit leningbedrijf genaamd Patricia Kingsman leningbedrijf en ik heb mensen online zien getuigen over er waren goede daden, dus ik besloot het te proberen of ik weer gelukkig zal zijn, dus vroeg ik een lening aan van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde me dat mijn lening binnen 8 uur op mijn bankrekening zal staan, dus vandaag zoals ik was aan het werk zag ik dat mijn bank me een bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro op mijn rekening staat en ik bedank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, laat je dan niet oplichten zoals ik, solliciteer bij dit bedrijf, want zij is de enige echte bedrijf dat online lening verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com