Mijn naam is Alessio Loïc Guillaume en ik kom uit Nederland en ik woon in een kleine stad in Groningen. Ik ben al online op zoek naar een lening omdat ik geen lening van mijn bank kan krijgen en alleen mensen heb gevonden die mij van mijn geld bedriegen. Vorige week werd ik opgelicht door een leningverstrekker en God wist dat ik klaar was om mijn leven te beëindigen, maar ik zei tegen mezelf dat ik kon proberen of ik een eerlijk bedrijf zou zien dat klaar stond om je te helpen. Dus ik ging zitten en ging op zoek naar een bedrijf en ik las zoveel goede opmerkingen over dit bedrijf, Patricia Kingsman en ik zei: laat me solliciteren en kijken of ik geluk heb als andere mensen, ik was bang maar ik gaf mezelf een kans en ik solliciteerde voor een lening van 80.000,00 euro heb ik aan dit bedrijf uitgelegd dat ik ben opgelicht en ze hebben me gezegd geen zorgen te maken dat ze je zullen helpen dat ze al zoveel mensen uit mijn land hebben geholpen. Dus ik gaf dit bedrijf een kans en ze verzekerden me dat ik over 8 uur tijd met mijn lening zou zijn, ik geloofde het niet, maar ik wachtte op mijn lening. In precies 8 uur tijd kreeg ik een waarschuwing van mijn rug dat mijn account 80.000,00 euro gecrediteerd werd. Alle dank aan Patricia Kinsgman dat dit bedrijf door God is gestuurd. En ik heb mezelf beloofd dat ik dit bedrijf zal getuigen over de manier waarop ze mij hebben geholpen. Dit bedrijf weet niet dat ik dit nu doe en vertel mensen op het internet hoe ze me hebben geholpen, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt Patricia Kingsman is hier om je te helpen niet voor de gek te houden door valse mensen die zich schrap zetten om geldschieter te worden. Ik was bijna vergeten dat je alleen via mail of WhatsApp contact kunt opnemen met dit bedrijf en hun contactgegevens zijn patriciakingsman.loans2016@gmail.com whatsapp is +1 (575)655-0066. Dit bedrijf is echt en waar dus iedereen die dit bericht leest, en u bent geïnteresseerd, neem contact op met dit bedrijf, want zij zijn de enigen die u kunnen helpen bij het oplossen van uw problemen.