Groeten iedereen of iedereen mijn naam is Sophie Maud ik kom uit Den Haag Nederland ik heb gehoord over dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman dat ze mensen met leningen over de hele wereld helpen. Ik ben ooit op zoek geweest naar een lening online en ik ben bedrogen door 2 bedrijven die nep was en na die tijd geloofde ik nooit dat een goed leenbedrijf van internet kon komen, ik dacht dat ze allemaal een fraude waren totdat ik dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman leenbedrijf vond, vond ik mensen getuigd over dit bedrijf en ik was verrast waarom ik heeft dit bedrijf niet op tijd gevonden. Ik heb nooit geloofd wat de mensen over het bedrijf zeiden tot ik solliciteerde en het probeerde, het bedrag dat ik zocht was groot en het was voor een onroerend goed het geleende bedrag was 10,5 miljoen euro en dus heb ik gesolliciteerd en de dame Patricia Kingsman sprak voor mij, maar omdat mijn lening groot was, duurde het slechts 15 uur om mijn lening te ontvangen, omdat ze me vertelden dat de leenservice 8 uur was om de lening te ontvangen. Het enige wat ze me zei te doen was de bankoverschrijvingskosten te storten die de bank ging gebruiken om mijn lening over te maken naar mijn bankrekening toen ze me vertelde dat ik ooit bang was dat het oplichterij was, maar ik zei, laat het me geven een poging ik heb de overgemaakte transactiekosten gestort en dat was alles wat ik heb gestort, zie in minder dan 15 uur tijd dat ik een bericht van mijn bank ontving dat een bedrag van 10,5 miljoen euro op mijn bankrekening is bijgeschreven en alles over het geld de details en van wie het kwam was daar, zie, het was Patricia Kingsman die me hielp toen ik het voor het eerst zag, ik was verrast dat ik mijn ogen nooit geloofde, maar het was waar. Dus ik vertelde mezelf omdat andere mensen dat het bedrijf hielp getuigen over hun goede daden, laat me de mijne doen om het niet gemakkelijk te maken om tegenwoordig een legale leningmaatschappij online te zien, dus iedereen van overal die een online lening nodig heeft zonder bedrogen te worden, solliciteert bij dit bedrijf omdat zij alleen dat kunnen helpen, ik heb het bevestigd en het is waar dat ik zo blij ben en ik weet dat dit bedrijf andere mensen gelukkiger zal maken dan ik. U kunt contact opnemen met dit bedrijf via e-mail of WhatsApp, want ik gebruikte WhatsApp omdat het een sneller e-mailadres van het bedrijf was, patriciakingsman.loans2016@gmail.com en Whatsapp is +1 (575)655-0066. Bedankt iedereen van Sophie Maud uit Den Haag Nederland.