Goedendag iedereen
Mijn naam is Gwendolyn Tammie Shari ik kom uit Utrecht. Ik wil deze tijd gebruiken om op het internet te schrijven dat iedereen die een echte lening nodig heeft Patricia Kingsman het juiste bedrijf is om een paar dagen van toepassing te zijn. Ik had geld nodig en ik zocht online naar een lening. Ik zag een bedrijf en ik solliciteerde dat bedrijf heeft me twee keer van mijn geld bedrogen. Ik was zo verdrietig omdat ik geld nodig had, dus ik besloot naar een ander bedrijf te zoeken en ik vroeg me aan bij een ander bedrijf dat hetzelfde bedrijf me ook vertelde om geld te storten en ik kreeg het en kreeg nooit mijn lening. zoals wat er met me gebeurt omdat ik dringend geld nodig had om een huis te kopen want als ik niet snel een huis krijg, zal mijn huisbaas met mijn familie weg rijden van zijn huis, dus moest ik mijn eigen huis kopen. Toen ik opnieuw aan het zoeken was zag ik dit bedrijf Patricia Kingsman. Ik zag dat veel mensen over dit bedrijf getuigden dat het bedrijf echt geweldig is dus aanvankelijk was ik bang om toe te passen omdat ik 2 keer bedrogen was dus ik zei tegen mezelf laat me het proberen en kijk of dit bedrijf echt was, dus heb ik me aangemeld. Toen ik me aanmeldde, vertelden ze me dat ik alles moest doen. Ik was nog steeds bang, maar ik vertrouwde hen en ze verzekerden me dat ik binnen 8 uur tijd met mijn lening zou zijn die ik voor mijn lening wilde en in mijn ogen kreeg ik een waarschuwing van mijn bank dat er een som van 200.000 euro op mijn bankrekening stond en ik was erg blij in een tijdje geleden belde het bedrijf me en vroeg of ik mijn lening had ontvangen en ik zei ze ja en o bedankt en terwijl ik aan het schrijven ben deze boodschap op het internet nu heeft dit bedrijf ook mijn 2 broers geholpen, dus als iemand een echte lening nodig heeft, is Patricia Kingsman het juiste bedrijf om in te schrijven. Als u geld nodig heeft, kunt u alleen contact met hen opnemen via e-mail of WhatsApp en hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Ik bedank iedereen die mijn bericht leest en wees veilig en solliciteer vanuit dit bedrijf omdat u tevreden zult zijn met hen.