goedendag
In deze nachtmerrie zitten wij vanaf 23 januari.
Mijn zoon kreeg een brief van de ING dat hij geld had verduisterd van de ING bank het zou gaan om 2480 euro. Dit geld is er 23 januari vanaf gehaald iets voor 12.00 uur en iets na 00.00 uur.
Hij moest zorgen dat hij dit geld terug ging geven. Maar hij had dit helemaal niet. Het rare was dat zijn pin pas in zijn portemonnee zat.
Ik ben gaan bellen, naar het fraude team. Ja sorry uw zoon is verantwoordelijk, Maar het geld is opgenomen in Almere wij wonen in Rotterdam.
Ik heb gevraagd kan het niet zo zijn dat er iemand van de ING bank zelf aan het rommelen is. Nee natuurlijk dat kon niet.
Mijn zoon staat nu voor 8 jaar als frauddeur te boek, hij kan niet bij zijn rekening enz. Wij hebben nu een advocaat ingeschakeld en zijn aangifte gaan doen bij de polite.
Mijn zoon was werk zoekend, door deze ellende lukt het slecht.
Ik heb van het fraude team te horen gekregen, dat het in die periode bij 20 jongeren in de leeftijd van 18 jaar tot 21 jaar is gebeurd.
Er is een kraak geweest bij de bank dit geld is verdeeld over rekeningen, dit wordt er binnen een dag weer afgehaald en wij zitten met veel problemen.
Ik hoop dat er veel meer ouders dit mee maken dat kunnen we er wat mee.
Ik heb Kassa,oplichting, de krant enz in geschakeld maar je hoort er weinig van terug
joke