geen rekening openen i.vm. bkr

• Chris

iedereen met negatieve nkr klan een rekening openen bij de ing, asn of triodosbank heb ik dus ook is geen enkel probleem en zijn goede voorwarden

ze doen niet moeilijk alles online en gaat erg snel

• errrik

Okee hier is stap voor stap wat je doet:

-Stuur een mail naar formulier@nvb.nl, en vraag of je het formulier voor het openen van een Convenantrekening toegemaild kan krijgen.

-Print dit uit en ga naar 1 van de gemachtigde instanties om hier een stempel op te laten zetten (Schuldhulpverlenings instanties, Leger Des Heils, zelfs het UWV mag de stempel zetten)

-Ga met dit formulier een bank binnen en open een rekening, ze mogen je nu wettelijk níet weigeren! Het is inderdaad zo dat iedereen recht heeft op een rekening, maar mensen mogen worden geweigerd zonder

het aanvraagformulier met stempel erop. Het stomme is dat de banken dat er nou net niet bij vertellen…

Officieel moet je de aanvraag voor een convenantrekening indienen bij de bank waar je het laatst gebankierd hebt, maar in de praktijk wordt hier niet zo heel nauwkeurig naar gekeken.

Ik zou zeggen open er voor de zekerheid een paar ;)

Succes ermee!

• e duiker

ben door mijn ex vrouw opzettelijk bij de bkr terecht gekomen

ben sind kort zzpr in de voedings industrie ,en zou graag een eigen zakelijke rekening willen openen

bij voorbaat alvast bedank

• marijke

kan je ons weer uit deze topic verwijderen

alvast bedank

want zie het nut er van niet in,wat er verder met deze info word gedaan

• Anne

Moet je voor bij de hulpverleningsinstantie in begeleiding zijn bij de instantie of kan je bij een van de instanties gewoon binnen lopen?

• M. Goumihi

i.vm.kredite saniring en bkr kan ik geen bank rekening openen aub in dat geval wat is de oplossing en of wat moet ik nu doen?????

• Jan

Probeer het hier eens, bij mij is dat wel gelukt. Ik heb bkr maar het lukte wel.

Hier kan je online een bankrekening openen.

• nalinie

kan ik een formulier convernantrekening openen krijgen

• g blok

ik heb een negatief bkr en heb geen rek nummer kan ik een ing rekening oppenen