iedereen met negatieve nkr klan een rekening openen bij de ing, asn of triodosbank heb ik dus ook is geen enkel probleem en zijn goede voorwarden
ze doen niet moeilijk alles online en gaat erg snel
Okee hier is stap voor stap wat je doet:
-Stuur een mail naar formulier@nvb.nl, en vraag of je het formulier voor het openen van een Convenantrekening toegemaild kan krijgen.
-Print dit uit en ga naar 1 van de gemachtigde instanties om hier een stempel op te laten zetten (Schuldhulpverlenings instanties, Leger Des Heils, zelfs het UWV mag de stempel zetten)
-Ga met dit formulier een bank binnen en open een rekening, ze mogen je nu wettelijk níet weigeren! Het is inderdaad zo dat iedereen recht heeft op een rekening, maar mensen mogen worden geweigerd zonder
het aanvraagformulier met stempel erop. Het stomme is dat de banken dat er nou net niet bij vertellen…
Officieel moet je de aanvraag voor een convenantrekening indienen bij de bank waar je het laatst gebankierd hebt, maar in de praktijk wordt hier niet zo heel nauwkeurig naar gekeken.
Ik zou zeggen open er voor de zekerheid een paar
Succes ermee!
Probeer het hier eens, bij mij is dat wel gelukt. Ik heb bkr maar het lukte wel.
Hier kan je online een bankrekening openen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?