geen rekening openen i.vm. bkr

• RVV

Hallo Joyce,

Ik vroeg mij af; is het je nou uiteindelijk gelukt een zakelijke rekening bij Bizner te openen ondanks je BKR codering(en)?

Grt,

Giu

• remy

Ja uiteindelijk heb ik gelukkig wel een rekening kunnen openen bij Bizner, echter zonder krediet. Ik had ook geen krediet nodig dus dat scheelde weer en heb dus een rekening bij hen geopent. Ik ben er ook erg blij mee omdat het gewoon een hele prettige bank is.

Gr

Remy

• Joyce

Hoi Giu,

Ja ik heb gelukkig een rekening kunnen openen bij Bizner zonder kredietmogelijkheden. Dit was voor mij voldoende omdat ik ook helemaal geen krediet nodig had. Dat was juist het stomme van de rabobank. Al mijn priverekeningen lopen daar maar een zakelijk gesprek wilde ze nog niet eens met mij voeren. En nu de toko goed draait weet ik zeker dat ze me binnenkort gaan benaderen maar dan zeg ik ook hatseflats wegwezen jullie!

Groetjes

Joyces

• Roelof

Neem een uittreksel van KvK mee naar je huidige bank en je krijg doorgaans wel een 2e rekening alleen zal je met je BKR verleden niet rood mogen staan natuurlijk.

groetjes maar blijf bij je bank

dag

Roelof

• EINDHOVEN

ik heb sinds vandaag ,een convenanten rekening bij rabo bank geopend. ze zeggen wel met bkr gaat het moeilijk om een rekening te openen,maar in de convenant regels staat dat iedereen die in nederland woont recht heeft op een bank rekening, ook al heb je BKR,dus dat had ik tegen haar gezegd de mederwerkster van rabo, ze ging met de manger praten zei ze, ze kwam binnen 2 min terug , ze zei je kan alleen basisrekening krijgen.dus het was gelukt.convenant rekening is gewoon een basis rekening,dus geen automatische afschrijving,wel met aceptgiro,alleen bij je eigen bankpinnen, je kan niet in het buiteland pinnen,als je geluk hebt zit er wel chipknip op,dit zijn de voorwaarden van rabo bank DUS IEDEREEN KAN EEN BANK REKENING KRIJGEN OOK AL HEB JE BKR!!

• cindy

ik zie allemaal goede berichten staan, maar heeft er iemand ook ervaring met een zakelijke rekening open + negatieve registratie van de bkr?

ik heb denk ik alle banken al gehad!

ik hoor het graag, ik heb nml al 2mnd een eigen onderneming, maar ik kan mijn geld niet storten

• che

heb ook hier een link gevonden..

visa-electronkaart..

geen bkr internetbankieren enz..mischien iets voor jou

• che

kijk op internet..

toets .electronkaart in….

bankrekening .internetbankieren..(OOK ALS JE BKR HEBT)

MISCHIEN IS DIT IETS VOOR DE MENSEN.DIE GEEN REKENING HEBBEN..

MVG CHE

• RVV

Hallo Cindy,

Alles wat je zegt is herkenbaar en hierbij de oplossing. Als je een zakelijke rekening wilt openen doen alle reguliere banken moeilijk als je persoonlijk een bkr-registratie hebt. Terwijl je alleen maar een zakelijke rekening wilt openen zonder kredietfaciliteit!

Open een rekening bij Bizner Bank, het is mij ook gelukt! Erg tevreden over deze organisatie. Succes, dit is jouw oplossing.

• michel

Dus je gaat weer weg bij de bank die je een kans gaf?