Hallo Joyce,
Ik vroeg mij af; is het je nou uiteindelijk gelukt een zakelijke rekening bij Bizner te openen ondanks je BKR codering(en)?
Grt,
Giu
Hoi Giu,
Ja ik heb gelukkig een rekening kunnen openen bij Bizner zonder kredietmogelijkheden. Dit was voor mij voldoende omdat ik ook helemaal geen krediet nodig had. Dat was juist het stomme van de rabobank. Al mijn priverekeningen lopen daar maar een zakelijk gesprek wilde ze nog niet eens met mij voeren. En nu de toko goed draait weet ik zeker dat ze me binnenkort gaan benaderen maar dan zeg ik ook hatseflats wegwezen jullie!
Groetjes
Joyces
ik heb sinds vandaag ,een convenanten rekening bij rabo bank geopend. ze zeggen wel met bkr gaat het moeilijk om een rekening te openen,maar in de convenant regels staat dat iedereen die in nederland woont recht heeft op een bank rekening, ook al heb je BKR,dus dat had ik tegen haar gezegd de mederwerkster van rabo, ze ging met de manger praten zei ze, ze kwam binnen 2 min terug , ze zei je kan alleen basisrekening krijgen.dus het was gelukt.convenant rekening is gewoon een basis rekening,dus geen automatische afschrijving,wel met aceptgiro,alleen bij je eigen bankpinnen, je kan niet in het buiteland pinnen,als je geluk hebt zit er wel chipknip op,dit zijn de voorwaarden van rabo bank DUS IEDEREEN KAN EEN BANK REKENING KRIJGEN OOK AL HEB JE BKR!!
Hallo Cindy,
Alles wat je zegt is herkenbaar en hierbij de oplossing. Als je een zakelijke rekening wilt openen doen alle reguliere banken moeilijk als je persoonlijk een bkr-registratie hebt. Terwijl je alleen maar een zakelijke rekening wilt openen zonder kredietfaciliteit!
Open een rekening bij Bizner Bank, het is mij ook gelukt! Erg tevreden over deze organisatie. Succes, dit is jouw oplossing.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?