Zijn er hier mensen die die 15% rente echt gehad hebben?
Groetjes Jim
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Onze zoon is een half jaar geleden 15 jaar geworden, omdat er geen gebruik van de rekening gemaakt werd wilden we hem opheffen. Tot onze verrassing is er geen rekening meer op zijn naam. Wel waren zijn persoonsgegevens in de computer. Dat verklaart waarschijnlijk dat er geen bericht was toen hij 15 jaar werd en de rente ontvangen zou worden op de Florijnenvloot. Bij tot 2 maal toe navraag bij de ABNAMRO bank zegt men dat ze het gaan onderzoeken. Dit is alweer 3 maanden terug. Ondanks het feit dat het bedrag op de rekening zo laag is vind ik het een behoorlijk schokkende ervaring dat je geld zo maar kan verdwijnen. Stel dat ik er wel een fors bedrag op had gespaard.
Sterker nog volgens mij is dit niets minder dan diefstal en een politieaangifte hiervan zou misschien niet zo'n gek idee zijn !
Wat een gelul allemaal over die florijnenvloot: Onze dochter onlangs 15 jr geworden, aantal maanden voordat ze 15 werd gebeld door medewerker van abn geinformeerd dat bij geen reactie een groei rekening op haar naam zou worden geopend.
Aldus gebeurd en bedrag + 15% over gehele saldo netjes overgemaakt naar nieuw door bank zelf geopende rekening .
Bij dochter 2 staat hetzelfde te gebeuren dus geen klachten over abn.
ff snel 1900,00 overmaken ???
onzin verhaal uiteraard want de rente word per jaar berekend en niet 5x in de maand..
als dit zou werken zou je het wiel opnieuw hebben uitgevonden.. LOL
mijn dochter word binnenkort 15 en kreeg keurig bericht van de ABN dat zonder bericht van ons het totale bedrag inclusief bonus op een nieuwe spaar rekening komt te staan !!
buiten dit alles zijn wij al meer dan 30 jaar klant bij de abn en hebben nog nooit problemen gehad.
Arthur.
Mijn dochter moet nog een aantal jaren sparen voordat ze 15 jaar is om voor de 15% rente bijschrijving in aanmerking te komen. Op recent een afschrift n.a.v. een bijschrijving zag ik dat er voor dit jaar nog en behoorlijk bedrag > 1000,- Euro
kan worden ingelegd. Navraag bevestigde deze mogelijkheid, is een nieuwe regeling. Volgens mij was de oorspronkelijke regeling max. 600,-Euro per jaar en min. 300,- Euro/jaar. Mijn vraag is wat is bij de nieuwe regeling de minimale jaar inleg?
Is deze vervallen? Wat is de consequentie als er geen of onvoldoende inleg in een bepaald jaar is?
mvrgrt. vader van Paulette
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Was 20 jaar lang klant en heb alleen maar problemen gehad.
7 maanden bezig met rekening opheffen
bankpas zomaar blokkeren
afschriften naar anderen sturen (in andere envelop met afschriften gevoegd)
Igv overlijden heeft bankfiliaal 2 maal kant 1 van overlijdensakte gekopieerd en opgestuurd naar nabestaandendesk gestuurd……resultaat….betalingen werden niet gedaan… incasso bureau's op je dak
Wilt u nog meer horen?????????????
kan nog wel even doorgaan. En niet eens een excuus
arthur Schreef:
——————————————————-
> ff snel 1900,00 overmaken ???
>
> onzin verhaal uiteraard want de rente word per
> jaar berekend en niet 5x in de maand..
>
> als dit zou werken zou je het wiel opnieuw hebben
> uitgevonden.. LOL
>
> mijn dochter word binnenkort 15 en kreeg keurig
> bericht van de ABN dat zonder bericht van ons het
> totale bedrag inclusief bonus op een nieuwe spaar
> rekening komt te staan !!
>
> buiten dit alles zijn wij al meer dan 30 jaar
> klant bij de abn en hebben nog nooit problemen
> gehad.
>
> Arthur.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?