De Rabobank schrijft per kwartaal €6,30 van mijn rekening af voor het gebruik van het stortingsapparaat bij hun op kantoor.
Ik vind het echt ronduit belachelijk dat ik over mijn, thuis in een spaarpotje gespaarde geld of geld dat ik kadoo krijg bij verjaardag of geboorte, moet betalen om het op mijn rekening te zetten. Tenslotte verdient de Rabobank zijn geld met het geld dat ik op mijn rekening heb!!
Ik vraag mij af wat er met de service van banken is gebeurt. het lijkt erop dat ze je als klant tegenwoordig liever helemaal niet meer zien en ze dwingen je op deze manier om een computer met internet aan te schaffen.
Alle balies bij de bankkantoren van Rabobank zijn verdwenen en tegenwoordig sta ik in Hoorn regelmatig voor de meest simpele vragen urenlang in de rij.
Ik kan mij herinneren dat de Rabobank vroeger klantvriendelijkheid hoog in het vaandel had, dit was immers voor mij ook de reden om toenertijd over te stappen van de betuttelende ABN naar de zeer vriendelijke Rabobank.
Maar het tij lijkt duidelijk te zijn gekeert en Rabobank ziet zijn particuliere klanten tegenwoordig duidelijk als melkkoeien.