Particulier geld lenen

  • eefje

    Ik zoek met spoed een lening van 5000 euro zonder kosten vóóraf

    Als u mij kunt helpen neem dan contact op via mail

    eefje121@outlook.com

  • Sophie

    Help!

    Door een giftige relatie ben ik tot aan mijn nek in de schulden beland en heb ik met spoed 30000 euro nodig. Ik vind het doodeng om het op deze manier te vragen aangezien je nooit weet hoe veilig of betrouwbaar het is. 

    Maar ik kan geen “normale” lening via de bank krijgen omdat ik nog een negatieve registratie heb staan (met dank aan de ex).

    Als ik niks doe dan ben ik binnenkort mijn huis kwijt en sta ik met mijn 4 jarige dochter op straat. Ik heb een fulltime met een redelijk inkomen en vast contract dus ik kan het maandbedrag altijd betalen.

    Wie kan mij helpen??!  sophie.c.stoeten@gmail.com

  • Alice

    Goed nieuws voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare particuliere kredietgever ,neem vandaag contact op met Mrs Alice Moore , ik heb net een hypotheek lening van hen . Na het ontvangen van mijn lening beloofde ik haar dat ik andere lening zoekers zou verwijzen naar haar bedrijf dat is wat ik nu doe ,inbox haar nu voor elke koning van de lening en bedank me later .. E-mail: alicemoorefinancialupgrade@live.com

    Oprecht 

     Mvg…… maertens….

  • Alice

    SophieHelp!

    Due to a toxic relationship, I ended up in debt up to my neck and I urgently need 30000 euros. I find it scary to ask this way since you never know how safe or reliable it is. 

    But I cannot get a “normal” loan through the bank because I still have a negative registration (thanks to the ex).

    If I do nothing then I will soon lose my house and I will be on the street with my 4 year old daughter. I have a full time with a reasonable income and a permanent contract so I can always pay the monthly amount.

    Who can help me??! sophie.c.stoeten@gmail.com

    Goed nieuws voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare particuliere kredietgever ,neem vandaag contact op met Mrs Alice Moore , ik heb net een hypotheek lening van hen . Na het ontvangen van mijn lening beloofde ik haar dat ik andere lening zoekers zou verwijzen naar haar bedrijf dat is wat ik nu doe ,inbox haar nu voor elke koning van de lening en bedank me later .. E-mail: alicemoorefinancialupgrade@live.com

    Oprecht 

     Mvg…… maertens….

  • Jacobus

    Helaas zoek ik ook een lening en wel zonder kosten vooraf. Hiermee zijn we helaas voldoende mee opgelicht en dat heeft ons echt geld gekost zonder enin eerlijk resultaat. We hebben een bedrag nodig om verder te kunnen met wat we willen. En dat bedrag is € 250.000,00 met een looptijd van 360 maanden met alle rechten van vervroegd aflossen. Gaarne een positieve en eerlijk antwooord.

    Liefst bij Nederlandse of Belgisch financiers.

    Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,

    J.J. Blok

    j.blok11@telfort.nl

    0645520613

  • Jacobus

    Anonymous

    ik kan u helpen met een lening.

    contact met me op als je geïnteresseerd bent?

    Jackie

    Geachte,

    Als u ons kan helpen gaarne van u een reactie.

    Hoogachtend,

    J.J. Blok

  • Elisa

    Ik zoek een lening van iemand die mij serieus kan helpen. Niet een waar ik van te voren zogenaamde verzekeringskosten ed moet betalen. Ik hoop dat er iemand is die hiermee kan helpen of misschien advies heeft waar ik dit kan vinden

  • Anoniemmmn

    Hallo

    Post was bewerkt op 03-12-2019 22:10 door Nathalie

  • Anoniemmmn

    Hallo!

    ik ben op zoek naar een partuculiere lening van 15.000 euro. 

    looptijd en rente komen we wel uit!

    ik betaal niks vooraf!

    iemand die me een helpende hand kan bieden? Dan mag u reageren op mijn bericht.

  • Anoniemmmn

    Jacobus
    Anonymous

    ik kan u helpen met een lening.

    contact met me op als je geïnteresseerd bent?

    Jackie

    Geachte,

    Als u ons kan helpen gaarne van u een reactie.

    Hoogachtend,

    J.J. Blok

    Hallo,

    heeft u inmiddels een lening kunnen vinden? Ik ben ook op zoek.