Particulier geld lenen

  • Pieter

    Door dubbele woonlasten in de problemen geraakt.

    Wie kan mij 10.000 euro lenen met een looptijd van 36 maanden.

    Ik hoor graag spoedig.

  • liansn

    wie kan mij zsm aan 2500,- helpen dit is voor medische doel,ik ben radeloos,aub help mij ik betaal in 4x terug

  • liansn

    ik ben radeloos, heb met spoed 2500 nodig ,voor medische ingreep betaal in 4x terug wie kan mij zsm helpen,ben gewoon aan het doordraaien,ben echt radeloos ,

  • lian

    hoi,

    ik had een vraagje ben jij ook benaderd door iemand die jou kan helpen,ik heb mail gehad maar vind het een beetje vreemd

    gr lian

  • liansn

    heb dringend 3000,- nodig voor medische ingreep,wie kan mij zsm helpen ,wie heeft er een goed hart,

    alleen serieuze,

  • peter

    beste mensen ik zit op straat heb geen geld maar wel een vaste uitkering niemand wil mij helpen ik heb een vaste wajong uikering dat voor me hele levwn getekend is wie kan mij 2500 euro lenen zodat ik een huisje kan betalen ik betaal het snel terug mvg

  • FvdK

    Goedemiddag,ik ben een zelfstandige tegelzetter,gehuwd onder huwelijkse voorwaarden en 2thuis wonende kinderen,heb een eigenhuis met een overwaarde van €115.000,00 waar ik niks mee kan door een negatieve BKR notering. Heb met spoed een lening/krediet nodig ter grote van €25.000,00 tot €30.000,00 om mijn schulden te betalen en om rust te krijgen in mijn gezinsleven. Zou iemand mij hieraan kunnen helpen? Kan terug betalen in een afgesproken bedrag contractueel in een termijn van 72 maanden. Ik hoop op een reactie of antwoord. Met vriendelijke groet FvdK

  • Patricia

    Wie wil mij helpen met een lening van 2000,= , terugbetaling maandelijks

  • Dopje

    geen probleem Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo wim,,

    >

    >

    > mail me even, misschien komen we uit.

    >

    > aller-beste@hotmail.com

    Hallo zou u mij ook 4000 kunnen lene ik hoop datum mij kan helpen Mvg

  • mijajlovic gordana

    kan ik bij jullie geld lenen, ik gebb uitkiring maar geen schulden , hebb ik voor mij vader hij is ziek 4000e i gaan jullie betalen per mand 200e een exstra als moet allen help u mijn mij nummer is 0684949864