Ik ben Brayden Wyatt Bryce met naam ben ik een politieagent en ik woon in Breda Nederland. Een paar dagen geleden was ik op zoek naar een lening online en ik vond alleen mensen die me bedrogen van mijn geld. Ik heb deze lening echt nodig voor een project in de VS en ik ben op een dag voor de vrijstelling bedrogen toen ik besloot om dit keer opnieuw te kijken voor een echt bedrijf dat leningen verstrekt. Ik vond dit bedrijf met de naam Patricia Kingsman leningmaatschappij en veel van mensen hebben getuigt over dit bedrijf in eerste instantie ik niet geloofde, maar ik besloot om de lening die ik op zoek was toe te passen was de som van 50.000,00 euro die ik heb toegepast van dit bedrijf en ze vertelden me alles dat gedaan moet worden ik vertrouwde hen en ik deed wat ze me vertelden te doen en ze verzekerden me dat ik in 8 uur tijd veilig met mijn lening zou zijn, ik geloofde ze nooit maar ik wachtte op mijn lening in exact 8 uur tijd kreeg ik een telefoontje van het bedrijf dat als ik heb mijn lening al ontvangen en ik zei nee. Ze vertelden me om naar mijn bank te gaan en mijn rekening te controleren dat mijn bank me misschien geen waarschuwing zou sturen die ik gehoorzaamde en ik ging naar mijn bank en checkte mijn rekening op mijn ogen zag ik mijn lening van 50,000.00 euro op mijn rekening was het geld dat ik op mijn rekening had eerder 1,000.00 euro en ik vond nu 51,000.00 euro mijn geld pulseerden en mijn lening was 51,000.00 euro ik ben zo blij en ik dank dit bedrijf, want ze zijn geweldig. Ik wil mijn kleine tijd gebruiken om mensen in Nederland te schrijven dat als je een echte lening nodig hebt Patricia Kingsman het juiste bedrijf is om van toepassing te zijn. Weet niet dat ik dit doe, dus als iemand een lening nodig heeft, kan je alleen met dit bedrijf contact opnemen via mail of whatsapp, maar ik gebruik geen WhatsApp, dus hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com