AK BANK in de fout depositocontracten vroegtijdig beeindigd en te weinig rente betaald

• tegenspreker

Ik vrees dat rente zich wederom vergist.

En als het gaat over cursussen, heb ik nog wel een aardige suggestie voor rente:

Vraag je schoolgeld voor de lagere school terug en investeer het in een cursus Nederlandse grammatica.

• axel

Altijd gelazer met die buitenlandse banken of ze gaan failliet of ze stoppen enwatalnietmeer.

En al die ellende om een paar €urocentjes meer rente. Ik trap er niet meer in. (td)

• tegenspreker

Het slagveld kan ontruimd worden, de victorie is ons.

De Consumentenbond heeft met AKBank een ruimere compensatieregeling getroffen.

Het is helaas net niet geworden wat de goudzoekers voor ogen hadden. Het blijkt, dat ook de Consumentenbond toch niet zo overtuigd was, dat elke cent rente, tot het einde van de looptijd nabetaald behoort te worden. Ook alle andere argumenten zijn van tafel verdwenen, maar één hield stand:

Omdat tussen 30 januari en 13 maart de rentevergoedingen licht gedaald zijn, en AKBank die hele periode heeft gebruikt om de vergoedingen uit te betalen krijgen degenen die na 30 januari uitbetaald werden een stevige bonus.

Het wordt dus niet de 2000 Euro waar hier wel sprake van was, maar toch een extra uitkering van maximaal 0,65%. Maximaal en onhaalbaar, want dat is weggelegd voor mensen wiens deposito nog 60 maanden te gaan had met een contractrente van 4,5%. Onmogelijk, want dergelijke percentages kent AKBank al jaren niet meer.

In de praktijk komt het neer op 0,25% of veel minder en dat levert in het geval van rente toch al gauw het astronomische bedrag op van 50 Euro, waarvan hij ook nog eens met recht mag zeggen dat hij anders die schade zou hebben geleden.

Proficiat !!!!

De vlaggen kunnen uit !!!!

Laat de kurken maar knallen !!!!