Al een aantal jaar ben ik gemachtigde van mijn moeders ING betaalrekening.Na haar overlijden kwam de machtiging te vervallen en gelden de ‘erven’.(dit snap ik nog).
Nu kreeg ik het beheer en kon meerdere nakomende acceptgiro's ondertekenen en posten/laten afschrijven/betalen.Nu is plots mijn beheer ingetrokken door de ING omdat er bezwaar is aangetekend van een familielid!!!Heb wel eerst overschrijvingskaarten ontvangen die voor erven bedoeld zijn!
Kan de ING zomaar een beheerder geen beheerder meer laten zijn?????
En ben hier niet eens op van de hoogte gebracht totdat er enkele acceptgiro's retour kwamen,toen ben ik verhaal gaan halen en bleek dat er niks meer betaald mocht worden voor mijn moeder en dat een familielid ook het beheer had aangevraagd plus een bezwaarbrief en het geld wou laten overschrijven op zijn rekening.Terwijl er na de datum van mijn opzegging van het beheer nog wel nota's zijn afgehouden,getekend met mijn handtekening!!!!sommige kwamen retour en diverse waren wel afgehouden!!!!Vreemd geval en ING zegt niks te kunnen veranderen,geen excuses en geen respons gehad op mijn zogenaamde ‘klachtenformulier’.
De reclame's van de ING kunnen voor mij de pot op!