zijn wij de enige die nog niks hebben ontvangen of lijkt het zo
abnamro kan niks zeggen over uitbetalingen maar andere banken hebben al uitbetaald
Nee,jullie zijn beslist niet de enige.Ik en al mijn collega's zitten met het zelfde probleem.Begin september moest ik eerst een speciaal formulier downloaden en ingevuld/ondertekend opsturen,wat ik dan ook gedaan heb.Toen ik er vanuit ging dat ik het geld zo ongeveer de 16e sep. wel op mijn rekening zou hebben kwam ot ik echter bedrogen uit.Ik heb toen maar weer de website van ABN-Amro bezocht en toen merkte ik tot mijn stomme verbazing op dat ik nu elektronisch een aanvraag moest indienen en kreeg toen de dat het nóg eens 15 werkdagen kon gaan duren voordat het op mijn betaalrekening staat!Welke instantie is in staat om tegen dit soort praktijken op te treden?Ik ga ondertussen mijn werkgever vriendelijk verzoeken om het spaarloon voortaan via een andere bank te regelen want de naam ABN-Amro komt bij mij in het rijtje niet meer voor.
Hier nog niks van de abn amro.
Vind het grof schandaal dat ze het geld gewoon 14 dagen langer vasthouden, om er zelf beter van te worden denk ik???
Ze schermen met het feit dat het veel werk is al die aanvragen, toh raar dat andere banken dat niet hebben dan?
Het merendeel van de banken had het na 2!!!!! dagen al bijgeschreven op rekening client.
Wederom om een staaltje van boevengedrag. Ook hier hetzelfde 2 oktober nog niets binnen. 1 druk op de knop en het was overgemaakt, het was nou niet zo dat ABN dit niet voortijd aan kon zien komen. De zogenaamde handelingen die ze moesten verrichten na de 15de hadden ze allang daarvoor kunnen voorbereiden. Mij vertrouwen in banken zat al op het nulpunt en nu zelfs daaronder. Als zij wat moeten dan wel direct en anders BOETE(rente). Als je wat van hun wilt: kastje muur, brief niet ontvangen of altijd wel een alternatief klaar waar je vervolgens weer met de kleine lettertjes verneukt wordt. Heb inmiddels een leesbril aan moeten schaffen en het lezen van al die kleine lettertjes heeft mij geleerd dat banken en verzekeraars alles doen om mij en een ieder een poot uit te draaien waar je bij staat. Opruimen die stelletje criminelen en en tijd voor nieuwe banken met weinig kleine lettertjes en klant voorop mentaliteit.
Bah
ABN AMRO is kampioen in het vertellen van leugens. Dit is het gevolg van onvoldoende competentie bij ABN AMRO. Als ze zich door hun veelvuldige verschillende verklaringen en leugens geen uitweg meer weten ‘adviseren’ je een andere bank te nemen.
Stuur je een brief aan de directie met klachten over het ‘Klachtenmanagement" ( leuke naam he, maar volgens mij is het een gepensioneerd iemand welke jarenlang in het archief werkzaam is geweest) wordt deze vreemd genoeg niet door de directie beantwoord maar door het ’Klachtenmanagement' ( lees: leugenmanagement ). Onbegrijpelijk!!
Shopmanagers hebben nog minder competentie: krijgen een rood hoofd als ze iets trachten te verklaren. Hebben volgens mij een grabbelton waar ze de leugens uithalen.Totaal niet onderbouwd. Als ze dan iets onderbouwen is het gebaseerd op niet bestaande feiten, zo goed zijn ze op de hoogte!!
Zoek raken van persoonsgegevens zijn ook toppers bij ABN AMRO. Is helaas niet meer te traceren, weg gegevens, zomaar zoek. Antwoord van ABN AMRO: archiveren is mensenwerk……..Zoek raken is ook mensenwerk………
Het wordt hoog tijd dat we ons weren tegen deze "gerenommeerde' cultuur.
John
Ik ben min of meer “gedwongen” klant van de ABN AMRO omdat mijn werkgever dit zo heeft beslist. Mij verbaast het niks dat deze bank staatssteun nodig had om te overleven. Bij de volgende “dip in de economie” zullen ze ongetwijfeld wéér aan de bel moeten trekken als ze zo met hun klanten om blijven springen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?