Anoniem geld ontvangen

• Satia

Een vriendin van mij heeft er volgens mij gebruik van gemaakt. Het is nogal laat dus ik stuur haal wel ff een mailtje. Als ik wat hoor dan laat ik het hier wel weten.

• Satia

Ik heb mijn vriendin ff gesproken en die zei dat het allemaal soepel was verlopen. Ze hadden eerst een kleiner bedrag overgemaakt en toen best wel veel en het was er best wel snel. Laat me weten hoe het gaat, ik ben best wel benieuwd. Doei, Satia.

• toppertje

ik werk ook bij een sekslijn en ik had precies hetzelfde als “Mezelf”. ik vond het wel duur op die website die Satia zei, 25 euro of meer per keer, maar ze hebben het nu goedkoper gemaakt dus mijn aanbidder wil het wel via hun proberen. ik hoop dat ik het geld dinsdag binnen heb dat zou een hoop ellende besparen.

• toppertje

Jaaaa! Ik heb het geld binnen. Allemaal soepel en snel geregeld. Zeker een aanrader!

• axel

Gefeliciteerd hoor. (tu)

• toppertje

:)

• lana

hm.. ik zit nu met hetzelfde…. iemand die geld wilt overmaken naar mijn rekening, maar ik wil ook anoniem blijven! Die site waar jullie het over hadden bestaat dus niet meer… Iemand nog suggesties?

• natalja

hoi hoi,

een jaar later stuit ik dus op zo'n zelfde probleem en kwam op deze blog uit…

die postbus was ook mijn enige slimme oplossing maar kan ik zo even uit het handje niet betalen en wat als

er idd niets binnen komt dag geld voor postbus….

heb je al een oplossing gevonden nu er een jaar verstreken is?

groetjes natalja

• natalja

hoi lana,

ik kwam er net ook achter dat die site niet meer in de lucht is…

heb jij ondertussen al iets gevonden?

we zijn nu al ruim 7 mnd verder?

Groetjes natalja

• Nikki

Heej,

nog wat meer naar dato, maarja.

ikzit met hetzelfde probleem. Weet iemand nog een site of bedrijf of iets die het anoniem aan mij kan doorgeven?

en waarom is paypal geen goed idee?

xxx