Zoekraken kopie identiteitsbewijs

  • johnspeetjens@hotmail.com

    Hallo,

    Wilde onlangs nieuwe bankpas laten activeren bij ABN AMRO, mijn paspoort werd eenvoudig uit mijn handen gegrist om een scan te maken. Heb dit geweigerd, dan kan uw pas niet geactiveerd worden was het antwoord van de brutale shopmanager. Mij verdedigt door erop te wijzen dat dit niet in de bijgevoegde voorwaarden staat, manager geeft diverse, tegenstrijdige verklaringen van: dit zijn interne regels tot dan voldoet u niet aan de WID ( pikant detail: deze wet bestaat sinds augustus 2008 niet meer!!! ).

    Klacht ingediend, dezelfde tegenstrijdige verklaringen, duidelijke verklaring blijft uit, adviseerd om naar een andere bank te gaan, correspondentie wordt door de bank eenvoudig weg niet meer beantwoordt.

    Heeft iemand ook zulke ervaringen?

    Groet,

    John

  • anna

    vaag verhaal

    het is al niet erg fatsoenlijk zoiets bij klanten te doen.

    en meestal gebeurd zoiets onder je neus, en heb je het direct weer terug.

    aangifte bij justitie moet je zeker doen,omdat het rijkseigendom is.

  • axel

    Maar het personeel is geen ambtenaar omdat de bank elk moment weer verkocht kan gaan worden maar ja dat kan nog jaren duren.;)