roodstand

• women

mocht een x bedrag rood staan op een betaalrekening nu was dat limiet overschreden met 38 euro deze rekening was niet echt meer in gebruik er werden nog wel wat kleine bedragjes gestort maandelijks dit was volgens de bank voldoende om dit bedrag rood te mogen blijven staan

toch kreeg ik onverwachts een brief van een incasso bedrijf dat mn roodstand aangevuld moest worden en dat de rekening opgeheven werd het ging echt om die 38 euro overschrijding .vind het redelijk kort door de bocht van de bank kan ik hier nog iets tegen doen ?

• Peter

Neem contact op met je bank en vraag hierover door. Kun je deze roodstand niet opheffen en de bankrekening daarna geheel sluiten ?

• women

inmiddels heb ik een betalingsregeling getroffen met de bank die zou 1 april j.l ingaan ik zou 50 euro pmnd aflossen er is die maand 7 euro ingelost dus meer danhet afgesproken bedrag nu is er per abuis mn maandsalaris op die rekening gestort ipv op mn andere rekening en nu heeft de bank dit bedrag meteen in mindering gebracht ! is op zich niet erg maar ik moet er ook van leven van dit bedrag mn huur , gas en lich ed betalen ! heb ook nog twee kids ! hier is de bank helaas niet bevattelijk voor en is niet te vermurwen om het bedrag aan mij terug te storten . ze zullen wel in hun recht staan maar vind een beetje menselijkhied ook niet verkeerd het gaat maar om een roodstand van 1000 euro precies mn hele inkomen ! sorry maar heb er geen goed woord voor over !!!!!