bedrijfsgegevens behorende bij bankrekeningnr ABN AMRO 437769038

• jeroen de graaf

ik ben opzoek naar de bedrijfsnaam welke hoort bij bankrekeningnummer van de ABN AMRO 437769038.

ik heb per ongeluk een bedrag naar dit nummer overgemaakt door een nummer te verwisselen.

nu probeert ik dit nummer te achterhalen, echter de ABN AMRO zegt deze gegevens niet te mogen geven.

hoe komt ik er achter wie er bij dit rekening nummer hoort, het zou toch fijn zijn om het geld terug te krijgen zodat ik de daadwerkelijke

rekening kan betalen.

HELP !!!

• Cees

Kijk in je bankafschrift, daar zie je aan wie je betaalt..

Hoe weet je trouwens, dat dit bankrekeningnummer bij een bedrijf hoort?

• Mischa van der Geest

Hallo Jeroen,

Ben jij nog verder gekomen met bankrekeningnummer 437769038?

Heb namelijk ook hetzelfde nummer waar ik geld naar over zou hebben gemkaat terwijl ik eigenlijk naar VGZ nummer 300047 over zou moeten maken.

Nu zie ik misschien spoken maar nummer komt totaal niet overeen met elkaar en zo'n typefout maak je nu ook weer niet?

Hoor het graag.

Grt,

Mischa

• Mischa

Hallo Jeroen,

Nog even verder gezocht.

Nummer kon ik niet terugvinden maar is nummer uit 2005 is van ST ZIEKENFONDS VGZ NIJM.

Je kan daar dus naartoe wanneer je je geld nog niet terug hebt.

Grt,

Mischa

• Bianca123

Hallo.

Ik kreeg vandaag ineens een aanmaning dat ik de maand november nog moest betalen bij het vgz.

En na wat gezocht te hebben op mijn ing bank ben ik er achter gekomen dat ik mijn premie naar dit rekening nr overgemaakt hebt.

Volgens de vgz hebben ze nooit dit bank rekening nummer gehad maar hoe kom ik er anders aan??

Dus naar de ing bank gebeld en hun gaan met de bank waar de rekening loopt contact op nemen en gaan het proberen terug te krijgen.Ik hoop binnen 4 weken te horen of ik me geld terug krijg,

Mocht dit niet lukken krijg ik de gegevens van dit persoon of dit bedrijf.

Hebben jullie je geld al terug of hebben jullie al meer informatie?

Groetjes Bianca

,