Geld Lenen Zonder BKR

  • rudsel

    ik wil geld lenen zonder bkr toetsing

  • solange

    wie kan mij helpen met 5000 euro om mij schulden te betalen.

    dan blijf ik aan 1 kant alleen jullie betalen

  • gb benes

    5000,00

  • WIM Nieuwenhuis

    Geachte heren,

    Ik wil graag een lening van € 5000,00 afsluiten maar ik heb een toetsing bij de BKR. Kunt u mij daarmee helpen?

    Met vriendelijke groet,

    H.W. Nieuwenhuis

  • A. Holleman

    Geld lenen met een BKR codering is bijna onmogelijk. Op schulden check kan testen wat voor codering je hebt lopen.

  • Richard Huisen

    Ik heb vorige maand online een lening afgesloten. De lening bedraagt 5000 euro. Informatie over online leningen staat op online geld lenen . De lening heb ik afgesloten bij een online kredietverstrekker. Ik merk wel dat de rente over deze lening hoger is dan de rente op mijn doorlopende krediet dat ik ook heb.

    Groeten,

    Richard

  • Vilseledd

    Het verhoogde risico van niet-terugbetaling bij deze problematische doelgroep dekken ze af door een hogere rente.

  • jansma

    Richard, had je oon een negatieve codering.

    en zo ja bij wie heb je hem kunnen afsluiten

    jansma

  • kevin

    hee

    wie weet een manier om geld te lenen bijvoorbeeld 10 000 zonder bkr toetsing

    op een ander manier is wel geld te maken ik help al tien talen mensen op die manier

    wil je meer info neem dan contact op dan kunnen we afspreken om alles te bespreken

    groetjes

  • kevin

    p.burink Schreef:

    ——————————————————-

    > ik wil geld lenen voor mijn finacieele plaatje met

    > spoet anders krijg ik een duerwaarde aan de deur

    > een leen bedrag 2000.00 en betaal iederemaand 100

    > euro terug wie helpt mij bij voorbaad dank

    > p.burink

    ik kan u helpen om die bedrag snel te krijgen je moet wel naar eindhoven komen