Wat ik niet begrijp dat er nu “”gedupeerden“” een site op hebben gericht tegen Dhr.Lakerman, als deze man er niet was geweest hadden de pratijken nog jarenlang zo door kunnen gaan ?????
DS zonder B heeft een mooi toneelstuk opgevoerd de laatste weken.Het allerergste en meest verbazende vindt ik persoonlijk dat uit die regio de vinger wordt gewezen naar W.Bos.
Het is heel eenvoudig, als DS en zijn mensen zich niet bezig hadden gehouden met horrorwoekerpolissen had dit niet gebeurd.Ik heb geen huis meer ik heb niks meer, ja en ? Lekker belangrijk…..de eenheid van nederlanders vindt ik ook ver te zoeken, uitspraken als “”dit heeft hij niet verdiend“” “”onze dirk bedankt“” etc etc is allemaal eigenbelangen uit die regio ivm de gulle werkgelegenheid, zijn we misschien vergeten dat er duizenden mensen aan een horrorhypotheek vastzitten ??? Nederlanders zijn en blijven toch een verdeeld volkje, best eng.We zijn er niet voor elkaar, allemaal eigenbelangen.Sorry, maar ik heb geen seconde medelijden met niemand uit die hoek.Vraag me af hoeveel medewerkers van die koopsompolissen en horrorhypotheken weten en hebben geweten, ook aan de top….dat wordt nog een zware kluif.Dhr.Lakeman verdiend een standbeeld voor het stadhuis in Wognum.
Overzicht van banken van Nederland waar dus de dsb bank niet tussen staat.
Leningen die je al hebt lopen zullen worden overgenomen door een andere bank.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?