even een vraagje wij hebben een lening lopen bij de dsb bank wat gaat er gebeuren als deze inderdaad failliet gaat moet ik dat dan in 1 keer terug betalen of in termijnen of helemaal niet meer wie weet hier antwoord op bedankt
Ik vindt het ronduit schandalig dat :
Deze praktijken jarenlang zo door hebben kunnen gaan
Dat DSB nog steeds vrolijk en zeer agressief adverteert in jongerenbladen als bijvoorbeeld veronica magazine.
Dat de Nederlandse Bank er nu volgens mediaberichten ook weet van heeft gehad maar nog steeds partij kiest voor DSB
Dat grote politici en ex ministers van Financieen volgens mediaberichten alles ontkennen en er niks aan de hand was.
Dat dezelfde politici maar niks zeggen in de hoop dat het stil wordt.
Dat een woordvoerder van DSB, notabene een jarenlange ex woordvoerder van politie ,ruim de baan kiest van de enge kapitalistische weg………valt me zwaar tegen van deze man.
Dat indirect de miljoenensalarissen van de spelers van voetbalclub als AZ (eigendom van D.S.) in feite betaald zijn door gezinnen met kinderen die radeloos waren en zijn door de torenhoge rentepercentages……
Ik vindt dit DOODZIEK.
Greetje Schreef:
——————————————————-
> ik heb ook even een vraagje, als je nu geen
> hypotheek maar een PL bij de DSB hebt hoe moet die
> dan worden terugbetaald ?
> als iemand het antwoord weet graag, want ik maak
> me toch wel een beetje zorgen.
Je hoeft je geen zorgen te maken, je zult gewoon aan je betalingverplichtingen moeten blijven voldoen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?