Anulada Caja Madrid,Costa Blanca Spanje wel afgeschreve

• Mammie

Bij de geldautomaat van de bank Caja Madrid lukt het vaak niet om geld op te nemen met een Nederlandse bankpas, je krijgt een bonnetje dat het geannuleerd is, navraag bij de balie mederwerker wordt gezegd dat het is geannuleerd en niets aan de hand……………… Maar het wordt wel afgeschreven Het is ons nu 2x overkomen, de ABN heeft de eerste keer het bedrag teruggestort, de tweede keer gebeurde vorig week en moet ik nog achteraan.

Eerste keer bij de geldautomaat in Alicante - stad en de tweede keer in San Juan Playa.

Controleer dus altijd je geldopnames op je afschriften en vraag ook altijd om een print

• Theike

Ons is afgelopen week hetzelfde overkomen.

€ 300,00 gepint bij de Caja Madrid in Torrox Spanje Andalusie.

Bij thuiskonst bleek het geld wel afgeschreven te zijn.

Is erg vreemd , want je moet alle handelingen verrichten, zelfs twee keer pincode ingeven (voor de zekerheid volgens mededelingen op het scherm)

Indien alles is ingegeven krijg je je pas retour en zonder enige mededeling krijg je geen geld.

Navraag bij personeel: transactie is gecancelled er wordt niets afgeschreven.

Op de bon die ik geprint heb staat inderdaad: operacion anulada.

Maar wel € 300,00 afgeschreven!!!!!

Moet bij de Rabobank nu gaan proberen om geld terug te krijgen.

• Theike

Ben nu nog steeds bezig met de Rabobank om het geld terug te krijgen. (Zie vorig bericht)Een schrijven gehad dat gezien de gegevens de betwiste transactie voor eigen rekening komt. Fraaie boel is dat. Pinnen geen geld krijgen, wordt afgescgreven en er wodt niets reotour gestort. Dacht het niet!!!! Moet nu weer een klachtenformulier gaan invullen dat ik het met de beslissing niet eens ben. Loopt nu al sinds eind augustus. Zo worden de banken wel rijk!!!!!! Nogmaals: als Nederlander niet pinnen bij CAJA MADRID.