rood staan

• richard

hallo,

even een vraagje..

stel ik zou vandaag naar de rabobank gaan en mijn bestedingsruimte wijzigen, kan ik dat geld dan gelijk opnemen of gaan daar nog een paar dagen overheen?

Groeten Richard

• Persson

Volgens mij kun je het meteen opnemen. Lenen gaat doorgaans makkelijker dan terugbetalen.

• Linda

Als je aan de voorwaarden voldoet:

Voldoende inkomen t.o.v. lasten, kan het per direct ingevoerd worden en kan je er direct over beschikken. Maak wel even van tevoren een afspraak en zorg dat je alle benodigde gegevens meeneemt naar je gespek.

Succes!

• namliaM

Mijn advies… NIET DOEN

Als je je bestedings ruimte gebruikt kun je beter een Lening afsluiten, dit is VELE malen goedkoper!

Nog beter is natuurlijk helemaal geen schulden hebben bij een bank. Denk er aan als je iets van 1000 euro koopt met geleend geld en daar 5 jaar over doet om het af te betalen, dan heeft het werkelijk 1500 euro gekost! Op die manier kom je (ooit) vast te zitten, koop NOOIT iets met geleend geld.

Uitzondering:

- Huis

- Auto (misschien, met ZEER goede motivatie)

- Noodgevallen

• Saskia

Ik zeg altijd : het is je geld door de wc spoelen.

• Henkie Trekvinger

Ik zeg altijd: Wopaia

• nelis

ik zeg altijd: het is je moeder door de wc spoelen

• Bert

Hoi Richard,

Persoonlijk vind ik de website nogal verwarrend, maar daar zou ik toch t het eerst kijken: rabobank.nl. Verder is hier nog een artikel over lenen bij de rabobank. Daarnaast kun je misschien nog het beste even bellen naar de Rabo, weet je het meteen.

Als het niet echt nodig is zou ik trouwens helemaal niks lenen als ik jou was, maar goed dat is mijn mening.

• denis 1982

ik weet niet of je al hebt besloten, maar bekijk de rentes eens… rabobank 1 v.d. duurste: http://www.lening-geld-lenen.nl/laagste-rente/

was zelf op zoek en nu bij santander offerte aanvraag lopen

denis / zeeuws_meisje82@gmail.com