Alternatief voor uw spaargeld

• Jos

Flexie Tjerk pp steeds andere namen voor DEZELFDE persoon. Over onbetrouwbaarheid gepsproken….

• Saskia

Maar natuurlijk Jos………….hier heb ik al die tijd op gewacht…….Zeg maar op welke rekening ik het mag overmaken.

Ik vertrouw je op je blauwe ogen.

• pp

jaa zo'n buitenkans laat nl niet lopen

• Hadjememaar

Beste Jos, de laatste slag is u.

Maar dat je serieuze reacties op je originele posting krijgt ? Dat zal toch wel niet ?

• pp

er is nog hoop voor Jos

er zijn nog genoeg hebzuchtige idioten,,die overal in trappen

• Persson

Ga gewoon de discussie aan en bedien je niet van het monddoodwapen. Het niet benoemen bijvoorbeeld van “die interessante nieuwe markt” maakt het berichtje al verdacht. Beleggen in één bedrijf is het tweede verdachte aspect.

• Persson

Blijft over: als je iets tekstueel niet rond kunt krijgen, hoe wil je dan een bedrijf runnen?

• Persson

Behalve dat mensen geen privéproviders hebben en Ziggo de grootste van Nederland is, getuigt het niet van professionaliteit om op dit niveau je gelijk te willen halen.

• Persson

Zeg Jos, wanneer gaan we nog eens stiften? Vooral die inzetten, die verdubbelden , maakten het spelletje “heavy”. Al is Storm het daar niet mee eens.

Je kantoorvriendje Ed

Ook groetjes van Flappie.

• Berry

Ooit heb ik eens zo´n jodokus bij mij thuis uitgenodigd.

Kwam keurig netjes strak in ´t pak met zijn laptop binnen.

Beloofde percentages waar je allen maar van kon dromen.

Liet vervolgens alles op papier zien, zag er echt gelikt uit.

Toen ik hem vroeg hoe lang hij al bezig was en waarom hij dan nog steeds in de avonduren moest werken, werd hij boos en vertrok.

Niemand geeft iets weg, zonder er zelf voordeel aan te hebben.