Kredietcrisis

• Jaap

Door die kredietcrisis is mijn vertrouwen in banken helemaal weg.

Ik ga nu een paar nieuwe sokken kopen zodat ik al mijn spaargeld in mijn oude sokken kan stoppen.

Heeft iemand een goed advies in welke kleur sokken ik het beste mijn geld kan stoppen?

• Leon

kleur maakt niet uit, koop maar niet te dure sokken, want het geld zal bij een echte K wel snel verdampen

• wout

Ik denk dat zwart een gepaste kleur is momenteel!

m.vr.gr. W.Bijl

• Jan

Ik zou zwarte sokken nemen. Of zitten die al vol!

• Mirjam

Pas op met het wassen van die sokken voor je het weet is je geld wit!

• Peter

zijn het kniesokken of gewone sokken ?

ik zou ook dikke zwarte sokken nemen …

• Mirjam

Ik vind deze sokken wel mooi en niet duur!

http://www.kijkshop.nl/product/16813/247-350-2683/telecom/gsm-accessoires/multimedia-sokken/disney-multimedia-sok/

• Mirjam

Sorry, dit moet het zijn!

www.kijkshop.nl:80/product/16813/247-350-2683/telecom/gsm-accessoires/m%20ultimedia-sokken/disney-multimedia-sok/

• Koos v Genen

Jaap

Neem vooral geen sokken met gaten erin, die hebben al zoveel mensen in hun handen??

Zo ook de Banken.

We gaan ten onder aan de hebzucht, het licht echt niet aan Amerika, we zijn zelf

ook doorgeslagen, en hebben nooit genoeg.

Deze neergang heeft ook voordelen, het brengt de mensen weer dichter bij elkaar.

Fijne dag

Koos

• Hyperactief A-P

Door die kredietcrisis is mijn vertrouwen in banken helemaal weg. Aldus: Jaap.

Eén bank zal zeker overeind blijven Jaap, de voedselbank, dan heb je altijd nog een appeltje voor de dorst. Groetjes v Hyperactief:D