4,50 betalen voor het kleingeld storten bij SNS

• Pascal

Hallo

Ik zit sinds 3 jaar bij de SNS Bank vanwege de hogere rentes.

Dat beviel mij opzich hartstikke goed maar nu eigenlijk niet meer.

Laatst ging ik naar de SNS om geld te storten en kreeg ik daar te horen dat je daar per 1 Augustus 4,50 voor moet betalen daar ben ik helemaal niet blij mee.

Zijn hier misschien ook meerdere mensen die hier niet blij mee zijn?.

Ik zit er zelfs over te denken om eventueel over te stappen naar de ABN AMRO of is dat niet verstandig?. De ABN AMRO heeft ook best wel hoge rentes vooral de Spaardeposito met 5,0% rente.

Ik ben benieuwd naar jullie mening hier over en hoe de service is bij de ABN AMRO?.

Pascal

• namliaM

Het is natuurlijk belachelijk dat je moet betalen om geld te storten op je eigen rekening.

Ga met je kleingeld naar de klein grutter, bakker/groentenman/hakkenboer/etc bij jou om de hoek of in het winkel centrum.

Deze mensen moeten weer voor het halen van kleingeld betalen bij de bank en zijn over het algemeen zeer blij om kleingeld om te wisselen naar groot geld.

Moet je natuurlijk niet aankomen met 100 euro aan stuivers (= 2000 muntjes!), maar een leuke mix van euro/50/20/10/5 ad 100 euro wisselen ze graag in voor je.

En doe dit dan op een rustig tijdstip en bijvoorkeur bij een bij jou om de hoek waar je vaker komt of kan komen om kleingeld te wisselen. In het begin wordt alles dan nageteld, maar na een paar keer loop je binnen en roep je “Ik heb 20 euro kleingeld” en loop je binnen 2 seconden ook weer met 20 euro de winkel uit.

Papieren stortingen zijn, voor zover ik weet, wel gratis bij alle banken met een kantoor. Op z'n minst kan je het briefje of briefjes makkelijker in je portemonee steken….

• Pascal

Hoi

Bedankt voor de reactie.

Ik denk dat ik het kleingeld ook maar naar de winkel moet brengen als bakje vol is het is niet anders.

4,50 betalen voor het kleingeld storten vindt ik echt belachelijk hopelijk zijn er meer mensen die het belachelijk vinden.

Pascal

• Persson

Nog erger: tien euro betalen om een afschrift op te vragen, waarvan ik het eerste exemplaar nooit heb kunnen raadplegen, omdat tussen het ontvangen van mijn opheffing door SNS en het opheffen slechts enkele uren hebben gezeten.

Lees hier hun antwoord:

"Bedankt voor uw e-mail van 20 augustus, waarin u vraagt om een kopie-rekening afschrift van een opgeheven rekening

Het (door)berekenen van kosten voor een groot aantal bankdiensten is voor alle banken noodzakelijk geworden om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken.

Conform de Algemene Voorwaarden Internet Bankieren worden er ook bij de aanmaak van kopie-dagafschriften kosten berekend. De kosten voor kopie-afschriften wanneer u voorheen gebruik heeft gemaakt van internet bankieren zijn € 10,- per maandoverzicht. Als u nog vragen heeft, dan kunt u deze e-mail beantwoorden of ons bellen."

• Pascal

Zo he dat is zeker nog erger die durven zeg het zijn gewoon afzetters echt niet normaal.

Het zelfde bericht van mij heb ik ook gestuurd naar het televisieprogramma Kassa ik ben benieuwd of ze hier ook aandacht aanbesteden.

Pascal

• Persson

Ik heb ze nog gevraagd, waarom ze geen 100 euro vroegen. Dat is omdat ze ver weg in een kantoortje zitten, dat hun bek zover opengaat. Face tot gace was bek ook niet meer dichtgegaan.

• Willem

Lees mijn berichtje van 17/4 bij de Postbank is het dus gratis mits je het op een spaarrekening van hen boekt en ja de rente is daar laag dus boek je het een dag later weer over naar een andere rekening van jou.

*D*D*D

• henk

hoi,ik had hetzelfde toen ik mijn spaarhondje omdraaide in hun geld machine

Ik heb toen ook een klacht ingediend ,maar nooit meer wat gehoord

Ik blijf bij de sns bank bankieren ,maar mijn kleingeld krijgen ze niet meer die gaat mijn spaarhondje ergens begraven,

groet henkPascal schreef:

>

> Hallo

>

> Ik zit sinds 3 jaar bij de SNS Bank vanwege de hogere rentes.

>

> Dat beviel mij opzich hartstikke goed maar nu eigenlijk niet

> meer.

>

> Laatst ging ik naar de SNS om geld te storten en kreeg ik

> daar te horen dat je daar per 1 Augustus 4,50 voor moet

> betalen daar ben ik helemaal niet blij mee.

>

> Zijn hier misschien ook meerdere mensen die hier niet blij

> mee zijn?.

>

> Ik zit er zelfs over te denken om eventueel over te stappen

> naar de ABN AMRO of is dat niet verstandig?. De ABN AMRO

> heeft ook best wel hoge rentes vooral de Spaardeposito met

> 5,0% rente.

>

> Ik ben benieuwd naar jullie mening hier over en hoe de

> service is bij de ABN AMRO?.

>

> Pascal

• jannie

bij de sns bank in venlo moet je je kleingeld via tnt post op je rekening zeten maar dat kost je wel 12 euro 50 belagelijk ze weten niet hoe ze de mensen het geld uit de tes moeten trekken oplichters

• Jorge

De meeste grote supers hebben graag jouw kleingeld tegen normale betaling, de Action vraagt er zelfs om bij haar kassa's. Dus volgende keer ga je gewoon naar hen en oh ja bij de ING is het storten van kleingeld in de automaat gratis tenzij je er een rekening hebt waarschijnlijk want ik weet niet of die automaten ook andere pinpassen accepteren.

B)