automatische incasso stopzetten

  • vraagje

    Ziggo is een internet/kabel/telefoon bedrijf waar ik geen abonnement heb.

    Nooit gehad ook.

    Maar sinds vorige maand, sinds Ziggo zo in opspraak is, wordt er aan het einde van de maand 24,79 van mijn rekening afgeschreven, via automatische incasso, waarvoor ze dus geen toestemming hebben.

    Bij Ziggo zelf kreeg ik geen gehoor, en op een email werd drie weken later gereageerd met de mededeling dat de fout was hersteld.

    Maar dat had de Postbank voor me geregeld, die zorgde ervoor dat het geld weer op mijn rekening is terug gestort.

    En ze zouden ook de automatische incasso voor me blokkeren.

    Tsja, en nu is het alweer het einde van de maand, en weer is er 24,79 van mijn rekening afgeschreven door Ziggo.

    Mijn vraag is: hoe zorg ik ervoor dat die automatische incasso echt voorgoed wordt stopgezet?

  • vraagje

    Na inmiddels 8 mailtjes naar Ziggo zeggen ze dat de fout is hersteld.

    Laten we hopen dat ze dit keer echt de fout herstellen.

  • jantien

    Via je bank kun je een selectieve incasso-blokkade in laten brengen. Dit betekent dat -in dit geval- Ziggo niet meer van je rekening kan incasseren.

    Overige lopende incasso''s van andere instanties worden dan nog wel gewoon uitgevoerd

  • c.j schilt

    vraagje Schreef:

    ——————————————————-

    > Ziggo is een internet/kabel/telefoon bedrijf waar

    > ik geen abonnement heb.

    > Nooit gehad ook.

    > Maar sinds vorige maand, sinds Ziggo zo in

    > opspraak is, wordt er aan het einde van de maand

    > 24,79 van mijn rekening afgeschreven, via

    > automatische incasso, waarvoor ze dus geen

    > toestemming hebben.

    > Bij Ziggo zelf kreeg ik geen gehoor, en op een

    > email werd drie weken later gereageerd met de

    > mededeling dat de fout was hersteld.

    > Maar dat had de Postbank voor me geregeld, die

    > zorgde ervoor dat het geld weer op mijn rekening

    > is terug gestort.

    > En ze zouden ook de automatische incasso voor me

    > blokkeren.

    > Tsja, en nu is het alweer het einde van de maand,

    > en weer is er 24,79 van mijn rekening afgeschreven

    > door Ziggo.

    > Mijn vraag is: hoe zorg ik ervoor dat die

    > automatische incasso echt voorgoed wordt

    > stopgezet?

  • axel

    Waarom herhaal je dit? (td)

  • Erik

    rooie kaart

  • axel

    Kijk nu onze rechtvaardige Stitch, op je vorige prikbord gaf je die gelijk en dat was toch niet eerlijk? :D