Postbank schaam je je niet?

• Roos

Hoi Hadjememaar,

dank voor je uitgebreide reaktie! Nee hoor, niks pedant: jij hebt het kennelijk al veel eerder slimmer aangepakt! Ik behoor tot het gemakzuchtige type én ik had een misplaatst vertrouwen in de postbank.

Afijn, ik heb je suggesties onderzocht en hoewel ik de voordelen van DSB en Argenta zeker zie, ben ik net als gecharmeerd van Triodos. Die mogen er wat mij betreft aan verdienenen ;-)

Ik zie op tegen de administratie maar ik snap dat dat even gedoe is en ik er daarna weer jaren lol van heb!

Je reaktie heeft me net dat zetje gegeven, dank!

• Willem

Bij de ASN is de bankpas ook gratis maar ik weet niet of dat bij elke rekening is.

*D*D*D

• Hadjememaar

Nou, dat vind ik dan weer leuk om te lezen.

Ik hoop dat het internetbankprogramma van Triodos een beetje handig is.

Zelg heb ik geen ervaring met Triodos, maar dan bedoel ik de betaalrekening.

Ik spaar en beleg namelijk wel bij Triodos.

Daarom ben ik er zeker van dat je over een poosje tevreden zal terugkijken op deze stap. Je zult dan ook concluderen, dat het met die administratie wel meeviel.

• Hadjememaar

Beste Willem,

ASN geeft inderdaad gratis bankpassen bij zijn rekeningen, maar dit zijn spaarrekeningen. Met die rekeningen kun je geen betalingen verrichten aan derden en ook incasso voor bv. gas/licht is niet mogelijk. Een echte internetbankrekening kent ASN (nog) niet.

Maar handig is het wel: Een televisie waarvoor je hebt gespaard kun je rechtstreeks met zo'n kaart betalen zonder eerst het geld te hoeven laten overschrijven naar een betaalrekening.