Beste Janko,

Het communiceren met uw organisatie is voor de klant welhaast onmogelijk gebleken. Op brieven wordt niet gereageerd, het 0900-0024 servicenr. weet vaak geen of onvoldoende antwoord op vragen en zelfs een bezoek aan de bankshop bleek niet afdoende om betaalrekeningen op te heffen, het is werkelijk bar en boos!

Deze email heb ik verzonden naar 150 email-adressen welke ik op google.nl kon vinden! En blijkbaar met succes! Veel van uw collega's, die in veel gevallen niets met het particuliere betaalverkeer van doen hebben, hebben gereageerd op mijn bericht. Vermoedelijk is daardoor de mededeling minimaal 50 maal bij het kantoor in Valkenswaard terecht gekomen, en blijkbaar met succes want ik kreeg enkele malen de bevestiging dat alle bankrekening die ik had zijn opgeheven. Elke andere actie vanuit mijn zijde had niet het gewenste resultaat opgeleverd.

Ik wens u sterkte met de reorganisatie-golf die nog gaat plaatsvinden!

Vriendelijke groet,

Joost Niederer