Credit Europe bank

• Suzan

Heeft iemand ervaring met de termijndeposit van de Credit Europe bank?

Met vriendelijke groeten,

Suzan

• rene

Ik heb toevallig verleden week een termijndeposit geopend voor 1 jaar, 5 % rente. Geen problemen verder, wel eerst een internetspaarrekening bij credit europa bank openen voordat je een deposit kan openen.

groetjes,

Rene.

• Kees

Zit al enige jaren bij deze bank.Was vroeger de Finansbank.Gaar bij mij al jaren goed. Huiverig ? Nooit meer dan € 20.000 per rekening plaatsen ( € 40.000 en/of) .Alleen de rente loopt dan risico (90 %).

• Jos

Beschik over een spaarrekening en deposito rekening.

Service is bedroefend van deze bank.

Als je geld wil overmaken dan lukt dit niet via internet.je krijgt een melding dat er een storing is.Probeer je het in de avond dan krijg je een melding dat het buiten de kantoortijd is.

Wil je het telefonisch doen dan moet je over engelen geduld beschikken voor je geholpen word.

Als dit je uiteindelijk lukt dan nog een weekje geduld voor het geld is overgeboekt.

Op klachten via e-mail krijg je niets te horen.

• Jos

lees mijn verhaaltje over credit europe bank.

groeten josSuzan schreef:

>

> Heeft iemand ervaring met de termijndeposit van de Credit

> Europe bank?

>

> Met vriendelijke groeten,

> Suzan

• kees

Al paar jaar depositobij CE bank(voorheen Finansbank). Kost iets meer moeite en tijd. Maar deposito is voor langere termijnen.Je zult moeite moeten doen voor alle “buitenlandse banken”.En niet meer dan € 20.000 p/persoon storten voor het risico .

Jos schreef:

>

> lees mijn verhaaltje over credit europe bank.

> groeten josSuzan schreef:

> >

> > Heeft iemand ervaring met de termijndeposit van de Credit

> > Europe bank?

> >

> > Met vriendelijke groeten,

> > Suzan

• pwcas

sinds 2 jan. kan niet meer terug boeken?

hoe zit dat bij credit europa.