Te huur gevraagd bankkluis

• Leo

Ben woonachtig in gemeente Elst (Gld). En nu vraag ik me af of in deze directe omgeving een bank is die nog bankkluisjes verhuurd.(doel : contant geld (niet zwart) en waardevolle munten).

Heb wel begrepen van mijn huisbank (SNS) te Elst dat deze service steeds meer gaat verdwijnen.

Kan iemand mij helpen zonder dat ik alle banken moet gaan bellen ?

Is het trouwens ook mogelijk om een kluisje te huren zonder dat ik daar mijn bankzaken doe ?

Alvast bedankt voor de hulp

• geert

ik ben ook op zoek naar een kluisje bij de bank,heb jij er al een gevonden.

laat het mij dan weten.

alvast bedankt.

mvg

geertLeo schreef:

>

> Ben woonachtig in gemeente Elst (Gld). En nu vraag ik me af

> of in deze directe omgeving een bank is die nog bankkluisjes

> verhuurd.(doel : contant geld (niet zwart) en waardevolle

> munten).

>

> Heb wel begrepen van mijn huisbank (SNS) te Elst dat deze

> service steeds meer gaat verdwijnen.

>

> Kan iemand mij helpen zonder dat ik alle banken moet gaan

> bellen ?

>

> Is het trouwens ook mogelijk om een kluisje te huren zonder

> dat ik daar mijn bankzaken doe ?

>

> Alvast bedankt voor de hulp

• roel

Niet zo moeilijk ga naar de website van een bank klick op de contactknop en stel je vraag kost niets en werk sneller als wat je nu probeert overiges kan je bij de meeste buitenlandse banken nog gewoon een kluisje huren dus op naar Belgie of Duitsland

groetjes Roel

• Dovvie

Ik zocht ook een kluisje, maar tot heden geen bank gevonden die het nog doet. SNS bank is er per 2009 helemaal mee gestopt, zelfs bestaande klanten moeten hun kluisjes leeghalen.

• rene den hollander

Moeten de bedrijven die kluizen verhuren voldoen aan de Code voor informatiebeveiliging NEN ISO/IEC 17799:2000 en de SOX-regels en wij zijn gecertificeerd ISO 9001:2000?

• renedenhollander

Moeten bedrijven die kluizen verhuren voldoen aan de Code voor informatiebeveiliging NEN ISO/IEC 17799:2000 en de SOX-regels en gecertificeerd zijn voplgens ISO 9001:2000?

Zonder certificaat kan natuurlijk iedereen kluizen aanbieden.

Hoe weet je dat het vertrouwd is?