Fantastische Service DSB bank “echt zeeeeeeer ontevreden”
Wij hebben een hypotheek laten oversluiten, met de veronderstelling dat het “snel” geregeld zou worden binnen 2 weken was mogelijk. Besloten om de hypotheek aan te gaan, moesten wij zorgen voor wat stukken na te sturen met een retour enveloppe. Natuurlijk enthousiast hebben we dit dezelfde dag in orde gemaakt na de afspraak (18:00) en gelijk de volgende ochtend in de brievenbus gegooid. Worden we die middag gebeld dat wij nog niet alle stukken hadden aangeleverd (beetje te voorbarig?) Maar goed, er kwam uit dat een van ons een bloed onderzoek moest afleggen, zoals gevraagd hebben wij daarop de kortste afspraak gemaakt, waar 3 dagen overheen gingen. Wij hadden trouwens op een mooi formulier ingevuld op mijn vrouw haar mobiele nummer gebeld te worden en niet op die van mij ivm vakantie telefoon. Hier werd overheen gelezen? Na het onderzoek zouden er 3 dagen overheen gaan dat de bank de uitslag zou hebben, en ons hierover zou moeten informeren.
Het duurde ons wat te lang dat de bank niets liet weten. Inmiddels dan maar zelf actie ondernomen en gevraagd of ze na 5 dagen nog geen bericht of wel goed keuring hadden gegeven. Nee dat was vreemd dat de uitslag nog niet binnen was? Wij zelf ook maar even gebeld met het buro welke dit had moeten versturen, die lieten weten dat het al voor het weekend op de bus gegaan was, nu was het inmiddels woensdag dan zou het toch binnen kunnen zijn? Maar neen niet bij de DSB bank, kunt u het dan niet laten faxen dan gaat dit toch allemaal wat sneller. Ja dit zou op donderdag geregeld worden, maar helaas na iederedag zelf gebeld te hebben en de controle en vraag te hebben gesteld wanneer alles rond zou zijn, weet de een niet wat de ander doet. Vervolgens zou alles op vrijdag goedgekeurd zijn en dan TELEFONISCH (zowel aangegeven in het eerste papiertje en 2x mondeling toegezegd) overgemaakt worden, Nee helaas presteren ze het om het inmiddels maandag gewoon via de bank overtemaken en geen telefonische overmaking wat ook nog eens 3 dagen zal duren..
Sorry maar wij zijn erg het dupe van miscommunicatie, ofwel het te groots aan willen pakken waar het personeel nog geen benul van heeft. Inmiddels zijn er al 4 weken verstreken… En dan moet ik nu nog maar afwachten dat er daadwerkelijk ook wel de storting gemaakt is, want wat ze ook zeggen er klopt helaas in ons geval geen hout van.
In afwachting van het goede………………………………………………….