er staat genoeg op mijn rekening maar ik kan niet pinnen hij blijft maar zeggen geen saldo????
Het lijkt erop dat ABN Internet Bankieren onbetrouwbaar is.
Je kunt inloggen bedragen invullen maar bij de opdracht verzenden wordt een foutmelding gegeven
vervolgens slaat de website op hol en kun je er niet meer in.
Dit is nu al meerdere dagenhet geval.
Ondanks een directe klacht per mail laat de bank organisatie niets van zich horen
Het is nu niet duidelijk of de website nog niet afgesloten is.
Het lijkt wel of hier van opzet sprake is.
Voor mij een reden om Internet bankieren bij ABN niet meer te vertrouwen.
Geachte Heer,
Ik denk dat u een vergissing hebt gemaakt bij het inloggen voor u rekening bij ABN,
het kan weleens gebeuren dat er een overbelasting optreedt,maar ABN zal er altijd
alles aan doen de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn,ik ben heel tevreden met
hun dienstverleningen,met vriendelijke groeten,Dr.P.A.J.Rosema
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?