geen rekening openen i.vm. bkr

• vanessa

ik heb een rekening bij e fortiank lopen. Nu is mijn viend sinds 2 maanden voor zich zelf begonnen en heet daarbij een zakelijke rekening nodig. Omdat wij allebei een negatieve BKR hebben, kunnen we nergens een andere rekening openen. is daar een oplssing voor???

b.v.d. vanessa

• frankopaulista

Denk dat het heel moeilijk gaat worden. of tegen heel slechte voorwaarden

• bankenpagina.nl

Kijk eens op banken.pagina.nl

waarom geen rekening in België bijvoorbeeld

of dsb bank of een van de nieuwe turkse banken in nederland

• frankopaulista

waarom niet… meestal omdat het hebben van een BKR niet voor niets is. Is het wel voor niets en kan je het aantonen dan is een NL bank ook bereid om je te helpen. Een zakelijke rekening in Belgie voor een startende ondernemer??? Kosten technisch niet heel aantrekkelijk volgens mij. Turkse bank weet ik niet zo best een goed idee kunnen zijn..

• jay

Ook ik loop tegen de regels van niet kunnen openen van een zakelijke rekening, ook al heb je alle invorderingen betaald, je gegevens blijven dan nog 5 jaar staan.

Er moeten toch wel andere banken zijn die wel met je in zee willen?

trouwens DSB doet geen zakelijke rekeningen.frankopaulista schreef:

>

> waarom niet… meestal omdat het hebben van een BKR niet voor

> niets is. Is het wel voor niets en kan je het aantonen dan is

> een NL bank ook bereid om je te helpen. Een zakelijke

> rekening in Belgie voor een startende ondernemer??? Kosten

> technisch niet heel aantrekkelijk volgens mij. Turkse bank

> weet ik niet zo best een goed idee kunnen zijn..

• jay

via de bizner bank heb ik uiteindelijk een zakelijke rekening geopend, twee dagen daarna kwam ook nog een positief bericht van de postbank en werd de zakelijke rekening goedgekeurd.

• janmegens

in nederland word je gestraft als je werkt, wij hebben hetzelfde probleem.

mensen die hier niets uitvoeren krijgen alles voor elkaar, de werkende mens niet.

iedereen moet gewoon een kans krijgen, maar dat is dus niet zo.

je verleden blijft je verleden, de banken straffen je allleen maar.

eens de fout in gegaan, altijd de fout in gaan, dat denken hun.

nou mooi niet dus, menden kunnen veranderen, en dat moeten ze ook eens inzien.

• Jay

Hoi Jan,

Ik heb alweer meer dan een half jaar een best wel goed lopende kleding winkel.

had eerst een rekening geopend bij biznerbank, en na twee maanden kon ik na het zien van goede resultaten, bij mijn eigen bank een zakelijke rekening openen.

Als je wilt kan je veel bereiken, je moet ze gewoon laten inzien dat je er echt voor gaat.. succes verder..

Jay

• Joyce

Hallo Jay en alle anderen,

Ik vraag me af of je inderdaad ook een negatieve bkr registratie had, en of je de bizner rekening heel snel voor elkaar had? Ik heb zelf namelijk een zakelijke rekening bij mijn eigen bank aangevraagd (Rabo) maar deze is afgewezen. Inmiddels heb ik een online aanvraag ingedient bij de Bizner en kreeg ook gelijk een betaalrekening op, op naam van mijn bedrijf. Kan ik hier dan ook werkelijk op bouwen dat deze rekening nu voor mij geopent gaat worden? Ik bedoel kan je dan ten alle tijden als ondernemer een rekening openen bij de Bizner?

Ik hoop dat je dit voor mij kan beantwoorden, want ik ben het helemaal zat om te moeten bidden en smeken bij banken voor het openen van een zakelijke betaalrekening terwijl ik niet eens een krediet wil hebben.

Groetjes

Joyce

• chyenne

hallo mensen..ik heb al jullie mailtjes gelezen..

ik zat in het zelfde probleem…al 7jaar lang..

nadat mijn man overleed kwam ik hopeloos in de schuldhulpverlening terecht..

ik heb namelijk voor tientallen euros schuld.

ik heb overal geprobeerd een rekening te open maar lukte nooit..

nu heb ik de wet gelezen van een CONVENANT REKENING) OOK ALS JE IN HET BKR ZIT..ELK MENS IN NEDERLAND HEEFT RECHT OP EEN PRIVE REKENING.!!

ik heb 2weken de een bank gebeld en netjes alles uitgelegd..en heb daarbij ook gezegd dat ze wettelijk verplicht zijn mij een convenant rekening te geven..

ze hebben het goed gekeurt..en heb nu eindelijk een prive rekening..

gewoon bellen en vragen voor een convenant…verplichten banken zoals abn.fortis rabo zijn er een van….ook de bank waar je het laats een rekening had zijn het verplicht..

veel geluk voor allemaal die in zelfde probleem zitten

ikjanmegens schreef:

>

> in nederland word je gestraft als je werkt, wij hebben

> hetzelfde probleem.

> mensen die hier niets uitvoeren krijgen alles voor elkaar, de

> werkende mens niet.

> iedereen moet gewoon een kans krijgen, maar dat is dus niet zo.

> je verleden blijft je verleden, de banken straffen je allleen

> maar.

> eens de fout in gegaan, altijd de fout in gaan, dat denken hun.

> nou mooi niet dus, menden kunnen veranderen, en dat moeten ze

> ook eens inzien.