Rondzingmailtje?

• Doorelkaarman

Misschien hebt u de vraag niet goed gelezen? Toch bedankt voor uw goede bedoeling.

• WillemT.

Ik denk dat de bijzonder vriendelijke Doorelkaarman (alleen die naam al) de vraag niet goed gesteld heeft. 11 mailtjes verspilling al en nog niets wijzer, ga eerst je nicknaam wijzigen dan komt er wel een goed antwoord denk ik.

• Doorelkaarman

Beste Willem T,

Mijn eerste vraag aan een (des)kundige is: als mijn vader geld stort op de rekening van mijn zoon ontvangt hij een dagafschrift met als afschrijvingsadres het adres van mijn zuster. Hoe corrigeer je dit?

Groeten.

Ps: ik zoek inmiddels GEEN advies meer om een helpdesk te bellen.

• WillemT.

Ik spreek alleen maar als ervaringsdeskundige en dan zou ik de helpdesk of iets dergelijks van de betreffende bank bellen of emailen om dan de fout te laten herstellen.

Groeten,

Peter

• Frankopaulista

als het een contante storting is geweest even met het stortings bewijs naar de bank en vragen om een correctie.

Als het een overboeking is geweest via accept of elect betalen zou het eigenlijk niet moeten kunnen gebeuren maar lijkt mij het toch inderdaad her beste om e.a. schriftelijk te regelen met de bank. Mocht dit neit werken stuur dan een klachten brief. Komt u er dan nog niet uit dan kunt toch weer contact op nemen met de nvb ;-)

• Doorelkaarman

beste willem t en franko p: geen reacties meer van u s.v.p.