koers baht

• gabriel

Stel: Je hebt in het buitenland nog wat geld op de plaatselijke bank staan op een rekening courant en je wilt dat met je pinpas hier in Nederland uit de muur trekken. Hoe weet ik welke koers er word gehanteerd en welke kosten er worden berekend? Wat is “koers-technisch” het beste moment om het geld te gaan pinnen?

Benieuwd wie mij kan helpen, maar alvast bedankt.

• FrankoPaulista

dat is helemaal in handen van de bank waar de rekening loopt.

• Sern-sak

Credit of debit card? Ze gebruiken een VISA koers en dat is niet goed. Kijk maar eens op de Thai farmersbank site de exchange rates en vergelijk dan met dezelfde rates van zeg maar de RABO bank

Ik had een verschil van 4% tussen TFB en Standard Chartered vorige maand en het ging om 100.000 GBP , 4000 kwijt als ik niet opgelet had.

TFB over laten maken naar nederlandse bank, maar even zeggen dat ze niet aan de Nederlandse kant de boel af mogen knijpen, want dat doen ze ook, gewoon voor het leuke er wat afhalen

• albert schierbeek

hoe kan ik in nederland een rekening in thailand openen en zo goedkoop mogelijk geldovermaken ?

• Willem

Dit zou je kunnen opvragen op de diverse Thailand gerelateerde forums, een aanrader is: Pattaya.startpagina.nl