Pensioen fondsen die goed gemanaged worden hebben yields van 20 - 25% per jaar. Weet iemand hoe je met deze fondsen mee kan liften, tegen een percentage beheerskosten natuurlijk?
Nee hoor, want ik ben een omgebouwde :+
Trouwens, die k l o t e ex van me is recentelijk als een loser gevlucht naar één of andere bananenrepubliek en nu heb ik al een tijdje mijn bijdrage niet meer ontvangen.
Ik denk dat ik maar eens weer wat vaker de aandelenmarkt instap.
Recentelijk nog een klappertje gemaakt. Dergelijke meevallers hang ik graag aan de grote klok. Probleem is echter dat het ook wel eens fout gaat en ik mijn verlies weer moet nemen, maar ja, dat nieuws vertel je niet graag.
meeliften op de pensoeinfondsen kan als je ook een paar miljoen mee neemt stuk of 25 dan wel. Hebben namelijk vaak speciale producten en voorwaarden. de door jou genoemde 25% lijkt me wel erg veel trouwens. Wil je echter goede LANGE TERMIJN rendementen probeer dan in fondsen te stappen als HAL, Orange, Obam. Obligatie kant ING of ABNAMRO EMD. En zoek nog 1 of 2 hedgefunds uit. Greenway bijvoorbeeld aan de low risk side (lager dan obligaties maar wel 6% gem. op jaar basis).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?