zakelijke lening gezocht

  • Angelina

    Hoi mensen,

    ik kom net uit de nachtdienst.

    ik heb altijd eigen baas willen zijn, maar mn alcoholistische ex verbraste altijd al ons geld, daardoor ben ik zwaar bkr, ik kan zelfs geen bankrekening openen, maar dat geeft niet want mn salaris word op mn vaders rekening gestort.

    ik heb nu ook al een poosje mn eigen internet en al mn vrije tijd heb ik besteed aan het doen van research naar mijn interesses op zakelijk gebied, en wat er finacieel bij komt kijken.

    nu heb ik mijn gat in de markt ontdekt, en vroeg mij af of er misschien iemand is die mij ?2500,00 kan lenen, terug te betalen in 12 tot 18 maanden, mits de rente redelijk is.

    dit bedrag heb ik nodig om het produkten te kunnen kopen inclusief het maken van een eigenwebsite en hosting (tegenwoordig bijna gratis).

    mijn plannen kan ik hier natuurlijk niet blootleggen, ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben, het vind wel allemaal plaats in de wereld van de telecommunicatie.

    ik hoop hier een gezonde discussie te ontknopen, zonder aangevallen te worden, maar eerlijk gezegd, ben ik hier om iemand te vinden die wat ziet in mijn idee en in mij wilt investeren, zonder vooroordelen te hebben…

    ik wens jullie allemaal een fijne dag,

    groetjes,

    Angelina

  • Fatima Hassan

    Hallo Costumer,

    Deze veilige lening bedrijf, Wij bieden leningen in het kader een duidelijk, betaalbare looptijd en

    voorwaarden, bied ik zakelijke of persoonlijke loans.I bieden ook leningen aan

    individu, onderneming en bedrijven.

    Kwalificaties:

    Wij geven leningen aan alle deel van de wereld. Leningen worden gegeven die voor een duur

    periode van uw keuze en tegen een vaste rente van 3%. Lening varieert van het

    bedragen van $ 15.000,00 - $ 10.000.000,00.

    • We Lend in Europa, Azië, Amerika, VS, Canada en Afrika Alleen

    • goedkeuringen in 24 tot 72 uur, Financiering doel tussen 1-3 werkdagen

    . Voordat we gaan met de lening verzoek invullen Gelieve de volgende gegevens

    zodat wij kunnen overgaan tot de lening voorwaarden, bepalingen en de terugbetaling plan van de

    lening onmiddellijk.

    Leners VORM Data's.

    Volledige naam:

    LAND:

    STAAT:

    GENDER:

    MARRITAL STATUS:

    Next Of Kin:

    Maandinkomen:

    TELEFOONNUMMER:

    Mobiele telefoonnummer;

    BEDRAG nodig als de lening:

    Looptijd van de lening:

    Contact via e-mail: fatimahassanfinancialhome@yahoo.in

    Met vriendelijke groet

    Mevrouw Fatima Hassan

    Ceo.

    search

  • ed

    Wat een schadalig nederlands…. als jullie nog niet eens een normaal mailtje op kunnen stellen heb ik toch zwaar mijn twijfels over jullie zakelijke kennis.. (CEO… Laat me niet lachen).

    Angelina, pas op, zoek niet hier je heil maar praat met serieuze mensen. Dit is je reinste bedrog!!!

  • De heer Rick Ross

    Bent u een zakelijke man of vrouw? Bent u in enigerlei financiële stress of doen

    je geld nodig om te beginnen met je eigen bedrijf? Heeft u behoefte lening aan

    regelen uw schuld of betalen van je rekeningen? Heeft u een lage credit

    score en je bent vinden het moeilijk om een ​​lening te krijgen van de lokale banken

    en andere financiële instellingen? Heeft u behoefte aan een lening of financiering voor een

    reden, zoals:

    a) Persoonlijke Lening,

    b) Onderwijs,

    c) Consolidatie van de schuld,

    d) Business Expansion,

    NU CONTACT: rickrossloans@gmail.com

    NAAM: De heer Rick Ross

    JE BENT OM ESPECTED de lening aanvraag formulier invullen, dan TERUG NAAR ONS

    Volledige naam: ……… ..

    Contact Adres: ……

    Telefoon :………..

    Bedrag dat nodig is als Lening :….. .

    Lening Duur: ……….

    Leeftijd :………….

    Sex :………..

    Land ………

    Beroep: …………

    Hopen uw reactie te zien via deze e-mail

  • Johnson Todd

    Door omstandigheden in de schulden geraakt. Hierdoor een BKR-notering en geen kans meer op een lening? Wij helpen u verder.

    Wij kunnen u een lening verschaffen. Vanaf € 5000 tot ??? zonder dat we u toetsen bij het BKR!!! Dit doen we, omdat wij van mening zijn dat iedereen een nieuwe kans verdiend.

    Neem contact met ons op om de mogelijkheden eens met u door te nemen.

    Aarzel niet en neem contact op. Wij helpen u uw leven weer op de rit te krijgen. Contacteer ons via: johnsonloanfirm@superposta.com

  • James David

    Toepassing af te betalen wissels, start een nieuw bedrijf of opnieuw de financiering van uw projecten op een goedkoopste tarief van 2%. Voor een snelle en handige lening Heeft contact met ons vandaag op worldwideloaninvestments@msn.com met lening bedrag dat nodig is als lening.

    Eerste vereiste gegevens van u:

    (1) Volledige Namen:

    (2) Bedrag dat nodig is als Lening:

    (3) Telefoonnummer:

    (4) Duur:

    (5) Land:

    (6) Maandelijks Inkomen:

    (7) Leeftijd / Geslacht:

    Dank je wel,

    James David

    Advertentie lening afdeling.

  • Obrist

    Met spoed geld nodig, maar kunt u nergens terecht door een BKR registratie?

    Bij ons geen enkel probleem. Wij lenen iedereen geld, omdat wij van mening zijn dat ieder persoon recht heeft op een nieuwe kans en uit de problemen te komen.

    U bepaalt het bedrag, de looptijd en wij stellen geen vervelende vragen.

    Ziet u het niet meer zitten en weet u niet meer wat u moet doen? Wacht dan niet langer en grijp deze kans met beide handen aan. Wij helpen u echt verder. Gegarandeerd

    contact met mij opnemen via e-mail: authentichomefinance@gmail.com

    website: authenticloanfinance.com

  • Loan

    I am very happy because I was saved by Loan Mart serivces, I had many financial problems and was frustrated because I lost a lot of fraudsters, so I was afraid to take a loan online, until a friend referred me to Loan Mart Services, I never believed I could receive a loan from them until afterwards, I had completed all loan application procedures, and to my great surprise I was offered a loan.

    help me to fear this God who fears man; Mr. Ronald Bass. you can also get your loan from them by contacting them via WHATSAPP: +1 651 352 8603; Or contact them via EMAIL: servicenm@hotmail.com

    WHATSAPP: +1 651 352 8603; Or contact them via

    E-MAIL: servicenm@hotmail.com

  • mike

    een aanbieding aan individuen zonder kosten

    Om mensen in nood te helpen, zodat ik mezelf toestaat mijn aanbod in uw groep te publiceren en dit is geen grap maar een serieus en eerlijk aanbod van lening tussen individuen. U wordt afgewezen door de bank en u wilt een lening hebben om aan uw behoeften te voldoen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen

    Neem contact met me op: Korobin_olezhka@list.ru

  • adonai

    Why do you need to borrow money when you can simply make quick investments that will give you a high yield within days?I made $13,570 with only a $500 investment just within 3 days.. its a very nice feeling .. i have started this for 2 months and i have been very hyper and want to share this with anyone who really wants to make more from sitting at home or just their savings. this is the contact of the agency who showed me the trade to invest in. he works completely free.his website :   https://xyzgennn.wixsite.com/my-sitewhatsapp number : +1 (657) 262-4482Cellular :   +1 (917) 794-2262Email : XYZGennn@gmail.com