Hoi mensen,
ik kom net uit de nachtdienst.
ik heb altijd eigen baas willen zijn, maar mn alcoholistische ex verbraste altijd al ons geld, daardoor ben ik zwaar bkr, ik kan zelfs geen bankrekening openen, maar dat geeft niet want mn salaris word op mn vaders rekening gestort.
ik heb nu ook al een poosje mn eigen internet en al mn vrije tijd heb ik besteed aan het doen van research naar mijn interesses op zakelijk gebied, en wat er finacieel bij komt kijken.
nu heb ik mijn gat in de markt ontdekt, en vroeg mij af of er misschien iemand is die mij ?2500,00 kan lenen, terug te betalen in 12 tot 18 maanden, mits de rente redelijk is.
dit bedrag heb ik nodig om het produkten te kunnen kopen inclusief het maken van een eigenwebsite en hosting (tegenwoordig bijna gratis).
mijn plannen kan ik hier natuurlijk niet blootleggen, ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben, het vind wel allemaal plaats in de wereld van de telecommunicatie.
ik hoop hier een gezonde discussie te ontknopen, zonder aangevallen te worden, maar eerlijk gezegd, ben ik hier om iemand te vinden die wat ziet in mijn idee en in mij wilt investeren, zonder vooroordelen te hebben…
ik wens jullie allemaal een fijne dag,
groetjes,
Angelina