informatie

• Peter de Brabander

Wie kan mij vertellen ,hoeik er achter kan komen of een bank mijn \geld in het beste belegging stopt of niet?

• vandermerle

Door naar het rendament te kijken. Afhankelijk van het risico dat je bereid bent te lopen tussen 10 en 50% per jaar

• Peter de Brabander

bedankt,we gaan rekenen en klopt 't niet,dan meld ik me weer.vandermerle schreef:

>

> Door naar het rendament te kijken. Afhankelijk van het risico

> dat je bereid bent te lopen tussen 10 en 50% per jaar

• Peter de Brabander

Een deel van de hypotheek,belegt deze bank in aandelen om later een deel van de hypotheek in te lossen.

Na de start ,moet (door omstandigheden) een deel van de belegging(aandelen dus) weer verkocht worden, om uit betaald te worden aan de klant.

Gebeurd dus, wat blijkt later…..er worden een x..aantal aandelen verkocht..opbrengt

E 10.110 ,daar gaat af provisie?? ,dan houdt men E 10.060 over .Is deze provisie normaal en als je terug kijkt is de verkoopprijs,prakties ook de aankoopprijs vanhet aandeel.

Mijn vragen dus ; 1e is die provisie normaal

2e ….bij geen verschil tussen de aankoop en verkoop van een aandeel, wat voor nut heeft het dan ,dat de bank in z'n belegging laat gaan;dan kan je winst na 15 jaar toch niet groter geworden zijn;dan heb je gewoon na 15 jaar je maandelijkse beleggingsgeld weer in handen of niet soms?vandermerle schreef:

>

> Door naar het rendament te kijken. Afhankelijk van het risico

> dat je bereid bent te lopen tussen 10 en 50% per jaar